top of page

Výsmech technika detstvo


#regresna_terapia bratislava. Ludia sa stale dokola pytaju ako si tym mozu pomoct? je to realne spracovatelna technika akejkolvek psychickej traumy ako alternativa navstevy psychologov a nasledneho uzivania liekov, ktore nijako problematiku nevyriesia.Lepenie psychickych problemov hmotnym naopak iba potlaci vyriesenie/oslobodenie sa, pricom problemy sa nadalej prejavuju v zivote a nicia psychicku pohodu.Najst pokoj na duši teda psychickej pohody je velmi dolezite pre kazdeho cloveka,koli tomu nemusite chodit psychologovy,preto necakajte kym padnete do zacarovanych depresii ,ktore vam zoberu radost zo zivota.Zaoberam sa parapsychoterapiou vyse 20 rokov,rada vam pomozem vas nasmerovat k poznaniu ktora vedie k naslednej zmene. http://jasnovidkalivia.wixsite.com/online/biography

Zatial nahravku online ako ukazku sedenia nemam ,no pouzit ako prikladnu ukazku si mozte pozriet https://youtu.be/8ruLdGyDqRQ

Co budeme riesit:

l,udalost vysmech, ponizenie, posmech, bolest v boku ,tlak v hlave ked som al 33rokov

1,uvedom si- co vas(ta) vlastne trapi? uvedom si

vysmech = trapi ma vysmech s mena a ten strach a obava ze mitak opat niekto znova povie a bojim sa aby mitak nehovorili tak ako na strednej,bojim sa ponizenia,posmech

2,uvedom si to chod do tela ,kde to najviac citis na tele

v pravom boku bolest a hlava tlak s vnutra von

3.uvedom si to najdi skorsiu udalost

praca n apocitaci

4,chod tam a uvedom si co sa tam deje, ano kde si a uvedom si co sa tam deje ,pokracuj

pisem pracovny mail a sustredim sa na priezvisko , stale s ami opakuje to meno a nadavka a citim tam tlak

5,uvedom sia uvedom si co ti hovori

na svoje meno

6.ako sa ty citis?

negativny pocit,spominam si nato, najradsej by somsito cele zmenil a zacal od zaciatku

7.uvedom si teraz ,ako casto stretavas tento model teraz a v akych situaciach,akoby si nazvala tento model

negativny pocit casto,kazdy den

8.ako casto sa tito stava v sucastnosti?

ak by som nespominal na svoje meno tak malo , ked som v skole tak mi nadavaju ze som curak , spoluziak to zakrical

9.uvedom si komu patry to slovo curak,

zakrical to spoluziak michal

10.komu to patri

toto bolo na strednej skole ,ale uz to zacalo ku koncu zakladnej skoly, a na vysokej skole som bol v pohode ,spoluziakom

11. ako to tam vnimas

mal som obavy ze sa mi budu smiat, a koli tomu by som trpel cely zivot , chcel som si zmenit to priezvisko, ale kazdy mi hovori ze spomienky ostanu stale , aj som totak pocitoval ze b to nepomohlo

12.zopakuj vetu,trpel by som cely zivot a uvedomsi ako casto tu plati v tejto realite

ze si sam zato moze ,lebo s ato v realite az tak casto nedeje ale sito sam vytvaram v hlave a skodim sam sebe

13.pokracuj dalej

jeto iluzia vytvarat si fikciu ,ke som v praci a ten kolektiv sa mi vysmieva, aj ked pri diktovani preizviska nikto mito nedava najavo a zase bude zazivat pocit ponizenia

14.aky je to pocit

hamba

15.uvedom si ako casto mas tento pocit v pritomnosti

zle sa citim a nechcem tu byt , mal som aj pocity sebadestrukcie , no teraz jeto lepsie az ked som bol na psychiatrii a potom som sa s toho dostaval a dokazal som chodit medzi ludi ale vzdy tam bolo take nechcem ist medzi kamaratov ci chcel som ostat sam a preielalo s amito v hlave , a tie iluzie som si premietal a ego ma nicilo

16.uvedom si to cele ako model.ako casto sati vynaraju spomeinky ,ako casto zazivas tento model

niekolko krat za den

17.po na zaciatok a prejdi udalost od zaciatku do konca

pocitac,pisem mail, na konci ked davam podpis tak vlastne zasa myslim natu nadavku a vytvara sami negativny pocit v hlave

18.ako casto sa takto citis v pritomnosti vzdy

dost casto negativny pocit

19.uvedom si to tam a uvedom si co tam robis dalej

bojim sa ze by sami vymsiali a co ak.. je to asi minutu

20.co robi mama

zachrana ,pomoc, chce mi pomoct, doma je je vedlajsej izbe, lezi, pomoc, neprijemne , to ze sa zle citim

21,ako sa citis ty?

zle

22.popis to citim sa zle

je to pocitovo ze emocia je negativna a premiela s mito v hlave a lak v boku ako bolest

23.ako to tu v pritomnosti casto zazivas?

casto

24.prejdi si to v duchu a uvedom si co sa tam deje

pracujem za pocitacom a sustredim sa na svoej meno a obavam sa s vysmechu ,o hamblivosti a vysmech

25,prejdi si to este raz v duchu a uvedom si tam ten vnutorny zapas a vnutorny boj v sebe

zapas


ll.udalost vysmech, ponizenie, posmech, bolest v boku ,tlak v hlave 14rokov


26.najdi skorsiu udalost podobnu kde pocitujes zastavenie a nemoct prudit

na sterdnej, vchadzam a michal na mna krici,nechcem sa tam najradsej by som tam nebol, isiel somsi sadnut do lavice ,smili sa

27,aky je to pocit

ponizenie,zly pocit a nechcel som muto vracat ,bol som udupani

28.ako caasto tento model spravania stretavas v sucastnosti

2 az 3 x za tyzden

29.pokracuj tam dalej ked mas tych 14 rokov

AKO DLHO? aj cely den POTOM? potlacal somto v sebe az jedbeho dna po pol roku po dusenito v sebe som to doma povedal , a dokola som to precitovla a musel som sa s tim zdoverit

30.uvedom si tu maminu vetu "zdusim v sebe veci "do kedy stretavas tuto vetu,od kedy sito uvedomujes

uz od maleho chlapca cca 7 rokov dusim v sebe pocity

31.uvedom si aky jeto pocit pre to 7 rocne dieta? uvedomsi to ako 7 rocna

zly pocit,tlak na psychiku a beznadej

32.ako casto toto plati v pritomnosti beznadej

tai tos ami vynara v suvslosti s menom

33.pod teraz na zaciatok a prejdi to na hlas auvedomuj si tam tie pocity

prichadzam do tried y a o vchadzam a spoluziak zakrici ze curak a citim sa atm zle a ponizene a hambima sa a potlacam to v sebe vsetko

34.ako casto pouzivas model v sucastnosti”potlacam “to vsetko v sebe

casto

35,ako by si nazvala tuto udalost o comje?

zopakovanie

36,chod na zaciatok a uvedomuj si co sa tam vsetko deje,prejdi v duchu a poved mi ked budes na koci

ano,skoncil som AKO SA TO PRESLO TERAZ? tiez jetam to ponizenei ta hamba a ten tlak na mna a dusenie vsebe pocitov

37.chod este raz na zaciatok a precit si to este raz

AKO SA TO PRESLO TERAZ , zas ma tak nazve a ja neodpovedam a idem si sadnut , dusim v sebe pocity, jeto troska uvolnenenjsie


lll.udalost vysmech, ponizenie, posmech, bolest v boku ,tlak v hlave 7 rokov


38.najdi skorsiu podobnu udalost ,co sa tam deje

hadal satam rodicia POKRACUJ ,zavrel soms a d iyby a nechcel som ich pocuvat a hlaven otca ako jej agresivne nadaval, nechel somto pocuvat

39.aky mas pritom pocit ci pocity

negativny

40,casto sa tatkto citis aj tu v pritomnosti

casto , niekolko krat denne

41.uvedomuj si to a pokracuj co satam deje dalej

placem 10 minut, potom prisiel otec a sa ospraveldnoval ale ja som bol smutny

42.aky je to pocit ked oec nadavl mame

neni to dobry pocit

43.ako casto sa tento model ti opakuje tu v pritomnosti

casto

44.chod na zaciatok a prejdi udalost od zaciatku do konca

otec nadava mame, idem sa schovat do izby a nechcem to pocut, placem a nechcem tam byt

45.aky je to pocit,ako casto tento model rezonuje v sucastnosti

casto, ze s amito v tej hlave opakuje a som s toho zufali

46.co sa tam deje dalej

po nejakej chvili prichadza klud a pokoj,otec sa zlakol co spravil a prisiel sa ospravedlnit a prisiel ten klud .ten klud pocitujem v hlave

47,ako sa to preslo teraz?

uz ked jetam je to lepsie

48.o com to je?

beznadej

49,uvedom si to a prejdi to v duchu od zaciatku az do konca a uvedomuj si tam co vsetko sa tam deje

tiez otec nadaval mame,doma je hadka,idem si lahnut na postel a boli ma este aj srdce, rpide otec sa ospravedlnit a potomje pokoj

50,ako sato prechadzalo teraz?

bolo to troska lepsie


lV.udalost vysmech, ponizenie, posmech, bolest v boku ,tlak v hlave 6rokov


51,uvedom si to a najdi podobnu skorsiu udalost a timito pocitmy,ano a chod tam,co sa tam deje?

to bolo tiez este na zakladnej skole UVEDOM SI KDE SI?v satni ,hambil som sa medzi spoluziakmi sa vyzliect a vtedy ma uctela ponizovala,preco sa hambim a bolo tam ponizne

KDE JE MAMA?BLIZKO ALEBO DALEKO? je daleko, praci

52.na co mysli mama?

v praci na pracu, dobre sa citi

53.ako sa tam citis ty? a pokracuj dalej co s atam deje

v satni som sa prezliekol POKRACUJ DALEJ ,ale uz som isiel zo zlym pocitom na plavanie, s takou hambou

54.aky je to pocit?

zly pocit

55,ako casto sa takto citis v pritomnosti

nieko krat za tyzden, casto

56. uvedom si to a uvedom si ako tato situacia suvisi vysmech, ponizenie, posmech, bolest v boku ,tlak v hlave

opakuje samito ,vracia s ato

57.pod na zaciatok a uvedom si to ponizenie v satni

nechcem sa prezliect hambim sa a v tom prisla ucitelka a pytala sama preco sa hambim a vsetci sa smiali ,a ja som s apotom prezliekol a isiel som na plavanie

58.ako sa tam citis a ako casto sa tatkoo citis v sucastnosti

negativne, a citim sa tak casto, kazdy den

59.chod na zaciatok udalosti a prejdi ho od zaciatku do konca v duchu

hamba a vysmech

60,uvedom si tento model a uvedomsi ako casto sa ty takto spravas v pritomnosti

casto

61.koho je to model spravania?

otec

62,pod na zaciatok udalosti a prejdi si ho v duchu,aka sa to prechadza teraz

lepsie

63,je tam nejaka skorsia udalost,tak ju najdi?

nenapada ma

64,uvedomsi to chlapca v 33 rokoch a 14 r,7r,6 r,aky ma tam vyraz a ako sa citi

hamblivo, 14 rocny zeto dusi v sebe a 33 ze samito opakuje , smutne

65.uvedomju si teraz tie pocity ,a pod k tym obdobiam ktore sme prechadzali a zober si toho chlapca k sebe,co by si mu chcel povedat?

smutok , chcem mu pomoct,nevoj sa vsetko s ato vyrieisi a vsetko nakoniec dobre dopadne, nemusi sa nicoho obavat a bud eto faj a suto aj matkine slova v podstate

66.ako sa teraz citis?co si s toho pochopila

lepsie sa citim

67.uvedom si to a pomali sa vrat do miestnosti a otvor oci

Comments


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page