top of page

Príbehy s vlastnej praxe upírizmus

#regresna_terapia bratislava. Ludia sa stale dokola pytaju ako si tym mozu pomoct? je to realne spracovatelna technika akejkolvek psychickej traumy ako alternativa navstevy psychologov a nasledneho uzivania liekov, ktore nijako problematiku nevyriesia.Lepenie psychickych problemov hmotnym naopak iba potlaci vyriesenie/oslobodenie sa, pricom problemy sa nadalej prejavuju v zivote a nicia psychicku pohodu.Najst pokoj na duši teda psychickej pohody je velmi dolezite pre kazdeho cloveka,koli tomu nemusite chodit psychologovy,preto necakajte kym padnete do zacarovanych depresii ,ktore vam zoberu radost zo zivota.Zaoberam sa parapsychoterapiou vyse 20 rokov,rada vam pomozem vas nasmerovat k poznaniu ktora vedie k naslednej zmene. http://jasnovidkalivia.wixsite.com/online/biography


co riesim cely zivot? pred tim som si to tak neuvedomovala,ale cim so starsia tim je to horsie ,su to novodoby energeticky upiry,saju ma s energie a ja doslova nevladzem

-je tam strach? ano, mam casto uz rasdej nechodim von medzi ludi aby ma nevideli a aby ma sa na mna nenapajali,je to neprijemne,a najhorsie je to od labilnych ludi s nadychom psychopatizmu,vtedy mam az bolest vhlave

-nejaka vina? neviem o nej v sucastnom zivote, snad jedine ze vobec som prijemna apotom si ty ludia myslia ze ma mozu sat a ze na mna mozu hazdat svoju spinu

-nadej?:kazdy krat ked odchadzam od liecitela dufam ze uz za nim nebudem musiet ist, a je mi velmi smutno ze ma musi ocistovat kazdy druhy mesiac od nanosov. upiry mi uplne zoslapu cakry, zlikviduju auru a ja doslova nevladzem a aoby pomali umieram. naozaj to uz chhcem vediet, kladiem si otazku bola som aj ja taka? ublizovala som inym? potrebujem to pochopit uzavriet.nebavi ma stale do kola chodit po lieciteloch a napravat sa so skoro bezvladneho stavu. stacia mi 3 dni vycucu a som uplne hotova,to takto nemoze ist dalej.

MAME TU: archetyp: upirizmus,vysavanie energie,boh,vesmir,zem,ja ,poznanie,tvorenie ,prejav nevladnost,umieranie

-ako ti muzi zeny ublizuju? saju ma so zivotodarnej energie, a ja doslova citim ako mi miznu sily a ja upadam do slabosti az nevladzem,akoby som zomierala

-teraz tam dajme tych vsetkych muzov a zeny,a ako tito ublizuje: umieram

-cize ako tito este ublizuje: odchadzaja mi zivotodarma energia

-jeden spolocny menovatel co ti na nich ublizuje,prve co ta napadne: upirizmus

l.prechod beh

1,uvedom si teraz to co ideme riesit,AKO to citis?

uplna slabost na tele

2,kde to citis na tele

nevladnost,slabost, akoby som umierala v celom svojom ja

3,uvedom si to a precit a pojdmee do minulosti,najdi skorsiu udalost kedy ty to tam takto robis,aky je rok?

vidim sa v tme,ako muz a vsade okolo mna su ohne

4.pod tam k tomu roku

nejaky ritual smrti 5 pred n.l.

6,ako im tam ublizujem ako to tam robis ,komu a ako mu tam ublizujes

som ako mag,mam na sebe obrovske cierne pera a kostym a napichuju tam okolo mna hlavy ludi ktory boli chyteny ,zajaty a potraveny,je to ritual vitastva a ja vidim ako pijem ich krv,zmikam ich s krvy a cely sa nou potieram,je to nejaky saman,akoby kanibalizmus,v tropickych miestach

7.ako dlho to trva?

27 rokov

8. ako to tam konci a posledne myslienky

umieram, na nejaku chorobu, myslim ze j eto s tej krvy,mam pocit ze bola otravena, este mam vijav ako toho muza otravili a on ma v krvy tu otravu,ja ju vypijem,dusim sa a pomali pocitujem ako nevladzem,uplne ako tu umieranie ked ma saju s energie

9, ako by si nazvala ten zivot a a ko to suvisi s archetypom muzi

kanibalizmus

10. ako to suvisi vo vztahoch s muzmi zo zenami

myslim ze taketo obete ako sa to tu dialo im a najma muzom,tak toto si ty ludia praju na inych,hladaju si obete kto je silnejsi a tak vycucavaju energiu,je to velmi podobne ale tam sa to deje na fyzickej urovni a tu na energetickej.proste ty ludia si ma vyhliadli za obet a rozhodli sa ma zozrat

11,teraz vieme co robis ty a co robia oni,a uvedoms i teraz co sa tym ucis

silnejsi zvitazi

12.pod na zaciatok a nahlas prechadzaj

boze, ja som tam k tomu bola vedena uz ako male dieta,bol to kmen, a vzdy ked vyhrali povrazdili vsetkych s tej osady, ja som vychovana od detstva a som saman, vidim tolke tvare tolke oci, ja ich nezabijam priamo ,avsak vykonavam na nich tie obrady v mene bozskej sily, takymito ritualmi sme odobrali ich telam silu a este ritualom dokoncujem aby aj duchovia sluzili nasmu kmenu a davali im svoju silu. je to cele velmi silne,a ja sa citim velmi silny,uplne ako nejaka magia

13. ako sa to preslo teraz

musim povedat ze hnus ked sa n ato pozeram, stale som to tam robil v noci pri ohnoch,zaklinadla,a uplna istota svojej sily,nererila by som tomu,ale konecne viem ako som s tim psojena

14. uvedom si ako to suvisi s muzmi

muzi,najma muzi ako bojovnici boli vzdy obetovany a usmreteni,bol to boj na zivot a na smrt,jatky

15.prechadzaj udalost od zaciatku

pozeram na mnozstvo odseknutych hlav muzov,ako bezbranne na mna pozeraju otvorenymi ocami,akoby chceli cosi este povedat a uz sa neda

16 uvedom si ako toto rezonuje tu v pritomnosti

takto ludia na mna pozeraju,a ja mam skutocne pocit akoby mali odseknut ehlavy lebo nevedia spojit srdce s hlavou

17.pokracuj

vykonavam na nic ritualy a pijem ich krv

18,uvedom si tuto vetu,ako to v sucastnosti s tebou rezonuje

nikdy som to v sucastnom zivote nerobila ale ked to tak vidim asi toto podvedome ludia robia mne,citim to rovnako

19.pokracuj az do konca

robim ritualy a hromadim energiu bojovnikov aby nas kmen mal silu vitazit

20,uvedom si ako to suvisi tam s muzmi

tam zabiju bojovnici len muzov s ktorymi bojuju ,a myslim ze v dnesnej dobe je to podobne.ak tak vidim ze najma muzi maj zabijat sa medzi sebou, a oslavovat vitazstvo, nastastie dnes sa takto hromadne ludia bezne nazabijaju,to je uplne ako neadrtalci

21.uvedom si to tam v tej udalosti v roku x a aky mas pocit a pocit s toho prechadzania

uz lepsi,mala som pocit ze mi je zle ako vidim obraz samana pijuceho krv co mu bolo ja osudne

22,uvedom si to a ake u tam zmeny v prechodoch

ll. prechod upirizmus,vysavanie energie,boh,vesmir,zem,ja ,poznanie,tvorenie ,prejav nevladnost,umieranie

22, najdi udalost kedy tebe taketo pocity sposobuju

som mlada zena,mam nadhernu bielu pokozku a ostrym kovovym nechtom mi muz prerezava zilu s ktorej mi saju iny mlady muzi aj zen krv

23.najdi rok,prve co ta napadne

1660

24. pokracuj co sa tam deje

som velmi slaba,nemam silu a uplne si robia s mojim telom co chcu

25,ako vam tam ublizuju ,kto a ako ti tam ublizuje

mam pocit ze to je sekta, nemam pocit zeby boli naozajstnymi upirmi,iba su mlady a bohaty a myslia si ze ked budu pit mladu krv s krasnej panny tak budu na vzdy mlady ,krasny,vecny

26, uvedom si ako casto to takto rezonuje tu v pritomnosti

ano takto mnohych beremlebo si to ani inak vysvtelit neviem,je to chore

27,aky je to pocit

no toto je tiez urcita forma upirstva,a ludia v naivite ublizuju jeden druhemu

28.uvedomuj si co tam robis dalsi rok ked neskor, ci predtym

rok po tom uz nieje,umieram v chudokrvnosti pomali a isto,idme rok pred tim a tam vidim ako radostne beham pod hradom po trave mam asi 13 rokov,dlhe saty,kvety vo vlasoch a pride ku mne nadherny mlady muz

29.co sa deje potom ,pokracuj dalej

moze mat tak 17 rokov, poziva ma na hrad,vyzveda sa o mne od kial som a co robim,ja som velmi vesela, plna zivota,mam nadherne zlate vlasy,prenadhernu sametovu kozu ,som ako vila,ci anjelska bytost, ten muz ma ponukne vinom,a v tej casi (pohar) vina je uspavaci prostriedok,pomali sa mi zahmlieva pred ocami a ja sa prebudzam uz uviazana na okomsi oltary kde mam narezane zili a cucaju ma s krvy, som uplne omamena akoby na drogach,nevladzem sa pohnut a ani kricat, som v akejsi extrazi,ktoru tam voec nechapem,neskor ma uz ani neuvezuju,musia ma drzat,podopierat lebo uz nevladzem ani stat,takto mi pustaju krv zilou az sa neprebudim

30 ako sa to preslo teraz

toto bol unost, toto nebol dobrovolny boj s timito ludmi, ani som nevedela co mi to robia, bola som bezbranna

31. ako to suvisi s muzmi

opat najma muzi i to tam sposobovali,bola som pre nich ako ked sa macka hra s mysov

32,ako to suvisi so vztahom

taketo pocity tej slabosti,toho ako som paralizovana a uz nevladzem ani sa branit ,presne tieto stavy zazivam v sucastnosti ked ma saju

33,uvedm si to a prejdi opat na zaciatok a prechadzaj udalost az do konca

beham veselo po luke,aa vsade ziari slnko, som stastna a vsimne si ma mlady muz,ktory v oretvarke prichadza ku mne,otravi ma a unesie

34.ako casto rezomuje s tebou

ja som takato ista aj v sucastnoti,adujem sa,zierim, a ludia si vzdy vsimnu ked je niekto stastny plny energie.ja som si myslela ze to ublizvanie je zavist ale teraz vidim ze j eto neprajnost, upirstvo,prichadzaju s milym usmevom ale chcu ma vysat

35,ako sa tito prechadzalo teraz a uvedom si rozdieli

pomali tam unesena umieram na chudokrvnost,nebranima sa, nevladzem,nikto mi nepomoze,som v utrobach toho velkeho hradu kdesi v strednej europe

36.aky mas pocit

je mi smutno, nikoho to nezaujimalo ze ona tuzi zit,kazdy len vyuzival v naivite toho druheho.to ze pili krv im aj tak nijako nepomohlo

37.uvedom si to precit a toto je koniec 2hej udalosti

lll. prechod upirizmus,vysavanie energie,boh,vesmir,zem,ja ,poznanie,tvorenie ,prejav nevladnost,umieranie

38,uvedom si to a pojdeme dalej do minulosti a najdi udalost kedy ty takto niekomu ublizujes

1709

39,chod tam co sa tam deje

som muz a mam v ruke casu ,kovovy vyrezavany pohar, okolo mna je vela ludi v ciernych plastoch,je to nejaka sekta,organizacia ktora energeticky ,ritualne pracuje

40,ako im tam ublizujes?

viem ze v mene nejakej sily a mam pocit ze temnej,zlej slovne hovorim naucene zaklinadla,je to sila slova akoby magia,je tam nejaka kniha a zaklinadla,opat tma ,ohen,a aj masky na tvarach a tych na ktorych sme upriameny tich zakliname.viem ze sa jedna aj o kralovsky dvor,je tu kopa neprajnikov,ty ludia tomu veria a tato sila viery sa postupne zacina prejavovat.ludom na ktorych myslime v skupine sa postupne prestava darit,maju nestastia,umieraju,chorlaveju.mozno mnohy ani nevedia ako to robia,ale ked ich je vela tak na bezneho cloveka takato sila myslienky vie velmi vplivat. ublizujem, ze v mene vyssej sily vyriekam zaklinadla a tak na dialku nase spolocnestvo prinasa nestastie inym ludom za ktorych dostaneme zaplatene,mam pocit ze je to vo francusku,a opat sme niekde v katakombach v podzemi

41,akoby si nazvala tu udalost

sila skupiny,a aj ke dje to nejake akoby zaklinanie, jeto na to istom sprincipe,oslabit,energeticky odsat,vycucat

42. ako to suvisi so vztahmi s muzmi

opat tam najma vidim akolo seba muzov ako skupinu, toto je ako vyjav s knihy Frantiska Bardona,on popisuje taketo nebespecne skpiny vo svojich knihach

43.pod na zaciatok a prechadzaj nahlas

som muz a v ruke mam kalich, vyriekam zaklinadla a po mnen opakuju latinske slova muzi ktory su so mou v podzemi, takto energetcky oslabujeme niekho urciteho az do vtedy pokial sa tomu cloveku neco zle neprihodi.my za to dostavame zaplatene a teda je to nas ucel

44, ako sa to preslo teraz

lepsie a opat mi to potvrdzuje ze sila skupiny a slov moze byt nad ludska

45,ake tam boli zmeni v porovnani s predoslymi prechodmi?

uvedomenie ze som bola v urcitom postaveni kedy som viedla takychto ludi v sekte,najskor si neuvedomujuc silu myslienky a slov a potom uz som len pocula ako sa osud o to postaral,cez to vsetko mi s toho vychadza na povrch neprajnost,pretoze ako by nam nikto nedal peniaze a nikto byto nechcel,tak taketo sekty by nemuseli existovat

lV. prechod beh

46.kolko ich je tam este takychto udalosti

1 999 778

47.si to uvedom a pod teraz pred tych x udalosti

strom v maji s rozkvitnutimi kvetmi,broskyna, sme tam nadherne rastieme,pricadza jar,az v jeden krasny den sa prizenie burka s krupobitim,mam pocit ze my sme vsetci tam stastny a ked pride krupobitie akoby nas vsetkych pobili,doslova akoby nejake vojsko nadhernych bozskych anjleov je znicenych,uz nevyrastieme,uz sa naj nebude uzitok,nebudeme rast, v tom momete sme zniceny zasahom prirody

48.ako by si nazvala tu udalost

krasny zaciatok a kruty koniec

49.ako to suvisi so vztahmi s muzmi ,nazvy to

tie vsetky puky kvetov su ty muzi,sme si tam vsetci rovny

50.pod na ziacaiatok pejdi to este raz na hlas

rastieme na strome,sme kvety na jar na strome,prisla burka,krupy nas vsetkych pobiju a mi tam zahynieme

51,ako sa to preslo teraz

rychlejsie

52,aky mas s toho pocit

viac som si vychutnala tu krasu ako jemne lupienky ako nadherne kvietky idu sa premenit v puk aby mohli rast,aky sme zranitelny a nadherny

53,kde je tam ten zlom

ked pride krupobitie

54.postav sa tam a predtsv si tych muzov

vidim ich ako kvety,je to zastup mnohych ludi,ktory su dobity na smrt niecim obrovskym,timi krupami

55.co im tam davas zo seba aby to zvladly

silu

uvedomenie

smutok

lasku

smrt

slub

56.co oni davajutebe aby si to zvladla ty

smutok

buducnost

nemohucnost

priatestvo

koniec

57. pori sa ako sa tebe zije bez tvojho fragmentu

silu=zle nemam tu silu

uvedomenie=nevedela som si to uvedomit preco sa mito deje

smutok=som s toho velmi smutna

lasku=ta mi chyba,ktadnu mi ju

smrt=tak sa citim ked ma saju ,uz umieram,nevladzem

slub=akoby stale nechapem preco ja,preco stale ja?

58.ako sa im zije bez ich fragmentov ,bez ich nadeje (ak povie dobre,tak a ake su jej prejavy)

smutok=asi su stale smutny preto ma saju

buducnost= boja sa svojej buducnosti a preto ma chcu vysat aby mali silu

nemohucnost=nevladzu tak musia inych cucat

priatestvo=to jepretvarka,priatelia sa a pritom ma saju s energie

koniec=praju mi koniec

59.ak s ato teraz da podaj im ich fragment a ty si zober ten svoj,mozem im to postupne alebo naraz dat

ano

60.kam si davaju svoj fragment a kam si davas ty svoj fragment

silu=vdychujem ju

uvedomenie=vdychujem ju

smutok=pod kvet

lasku=do listov

smrt=do stopky

slub=na tycinky pelu

-kam oni

smutok=ako vanok,na listy

buducnost=na listy

nemohucnost=ako pel do stredu kvetu

priatestvo=pel do tredu kvetu

koniec=do stopky

61.aky je to pocit to co sisi predsavzal,naplnil si to?

mam poci ze som sa rozvynula ako krasny kvet, a opat zasvietilo slniecko ,ano

62,precit si to a teraz sa pozri co sisa ucia teraz a v tych vsetkych zivotoch a tu v pritomnosti?

davat a brat

63.aky mas pocit a co pre teba ta "boh ,ja" znamena teraz

ze mame v sebe vadsci potencial ako sami tusime,a ze si takto krasne mozem tie nepochopitelne udalosti napravit uvedomenim

64.precit si este ten fragment toho zenstva a ako vidis ten vztah s tymi muzmi

tam sme ako kvety na jedno strome.muzi,zeny vsetci sme si rovny, a viziva ide s jedneho stromu v nasom zivote od boha,tak nemusime si navzajom energiu zivota radnut ked ju mame vsetci rovnym dielom od boha

65. aky mas pocit s toho co sme prechadzali

teraz dobry, som prepojne so zdrojm ,bohom

66.aky mas ty celkovy pocit

dakujem ti pane boze za tuto moznost poznania

67.pomali otvor oci a vrat sa spat do miestnosti

Comments


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page