top of page

Psychopatia vo vztahu

#regresna_terapia bratislava. Ludia sa stale dokola pytaju ako si tym mozu pomoct? je to realne spracovatelna technika akejkolvek psychickej traumy ako alternativa navstevy psychologov a nasledneho uzivania liekov, ktore nijako problematiku nevyriesia.Lepenie psychickych problemov hmotnym naopak iba potlaci vyriesenie/oslobodenie sa, pricom problemy sa nadalej prejavuju v zivote a nicia psychicku pohodu.Najst pokoj na duši teda psychickej pohody je velmi dolezite pre kazdeho cloveka,koli tomu nemusite chodit psychologovy,preto necakajte kym padnete do zacarovanych depresii ,ktore vam zoberu radost zo zivota.Zaoberam sa parapsychoterapiou vyse 20 rokov,rada vam pomozem vas nasmerovat k poznaniu ktora vedie k naslednej zmene. http://jasnovidkalivia.wixsite.com/online/biography


Co budeme riesit: krach vztahu, smutok, krik,depresia,tlak na hrudi l,udalost 1,uvedom si toto ublizovanie( a vymenujeme co klient hovoril) - co vas(ta) vlastne trapi? ze stratil tu peknu cistu lasku,nieje taky ako som ho spoznala.koli jeho egu pada stale hlbsie dolu pricom ho posadnu temne sily a on sa sprava ako sialenec. 2,ako ti tym ublizuje? (ma tam byt akcia a dotyk) akcia:nicenie dotyk: tlak 4,Uvedom si vsetky tieto ublizovania a prejdi si ich a zaroven si uvedom kde to citis najviac?(je to upriamenie pozornosti na klienta) tlak na hrudi,nemoznost sa nadychnut 5,najdi podobnu skorsiu udalost alebo zivot kedy su tam vsetky tieto pocity a udalosti ktore ty sposobujes jemu/jej a kedy to on/ona takto citi. v nom je laska a nenavist voci mne. chodi casto na dlhe cesty mimo domu,akoby na lode na obchodom a ked pride domov o niekolko mesiacov tak staci ze mu niekto povie ze som na zabave s niekym tancovala uz je u neho ziarlivost,zacina brat do ruk artefakty privezene s ciest a rozbija ich od zurivosti. 6,AKY JE ROK?cislo roku prve co ta napadne. 1816 7,Chod tam k tomu roku,uvedom si co sa tam deje? miluje ma a nenavidi,som mladsia urcite aj o 20 rokov 8,si vonku alebo vo vnutry? vnutro,asi pivnica ci sklad 9,a co tam robis? pomaham mu najst v drevenych bedniach artefakt na predaj,su to nejake starozitnosti 10,si muz alebo zena? ja mlada zena,mozno mam 18 rokov 11,Kde je ta osoba s ktorou riesime vztah? on j emoj priatel je starsi aj o 20 rokov ma viac 12,je blizko alebo daleko? blizsko 13,tam ta osoba je muz alebo zena? muz 14,Aky tam je medzi vami vztah? skor priatel,ale zobrla si ma k sebe,byvam u neho 15,A ako mu tam ublizujes? len tim ze som.som bezprostredna, mlada chcem sa tesit zo zivota, jem to vadi, je ziarlivy, ponizuje uraza,podozrieva 16,Pokracuj dalej co sa ta deje?(tu zistime ci to trva alebo to zacalo apod) jedneho dna som si povedala ze to uz nezvladam,zobrla mi radost zo zivota a on je totalnej zurivosti, utekla som od neho daleko a uz som sa nevratila. 17,Ako zacalo toto utrpenie? ked si vsimol ze aj iny muzi sa po mne obzeraju 18,ako dlho trvalo?Posuvame klienta ku koncu ublizovania (casto k smrti ku koncu vztahu) 5 rokov 19,Ako skoncilo utrpenie? ak odchadza tak sa mozme opytat , utekom 20,uvedoms i ten odchod a stretol si sa s nim este potom? nie,uz som ho nechcela nikdy vidiet 21,O com to bolo? o ziarlivosti 22,Ako by ste to nazval?(to co dokazeme nazvat,to dokazeme ovladat) zatemnenie rozumu 23,dobre uvedom si to. Pod na zaciatok tej udalosti (ak zistime ze to nieje zaciatok tak ho posun na zaciatok kde ho prvy krat zacina) vonku na trhu, mam taky biely ktobucik uviazani stuzkou okolo krkru,nakupujem niekomu na trhu. davam veci do kosicka a on si ma vsimol ako ziairim, som mlada a tesim sa zo zivota,som plna idealov. zila som v bohatej rodine,som akoby dcera ich syna ktory zomrel,nemam rodicov ale zijem u svojej rodiny. chcela som odist lebo som chcela zacat pekny vztah ,mysliac si ze som pripravena. 24,Posielame klienta na skorsi zaciatok tejto udalosti keby vztah vznikol? mal svoj velky dom, bol obchodnik zo starozitnostami 25,Prechazdaj tuto udalost az do konca. chodil na mesacne plavby za tovarom a vtedy ked som bola sama som milovala prechadzky, casto som bola v zahrade,citala si, a milovala som aj tanecne zabavy. stacilo ze som sa niekde ukazala a rozpraval sa s inym muzom hned mu to po prichode zvestovali a ohovarali ze co vsetko asi robim,ziarlil, najskor to prehliadal ale zralo hoto, potom sato zacalo stupnovat,krical,nadaval,mohal som sato ja. tutzila som sa prestahovat daleko,tam kde ma nikto nepozna a neohovara.ako to len ublizuje.muzi maju s tymto problem. ohovaraju a cakaju ako druheho skoli zakernost ich ega ze niesu v harmonii sami zo sebou. 26,O com to bolo,opat nazvy tu udalost,ako ju vidis teraz? zavist, ziarlivost 27,Pod teraz opat na zaciatok ,povedz mi ked tam budes a prejdi si udalost v duchu az do konca. ano 28,O com to bolo? laska a nenavist 29,nazvy udalost teraz? laska a nenavist ll.udalost krach vztahu, smutok, krik,depresia,tlak na hrudi 30,uvedom isto a ,najdi podobnu skorsiu udalost alebo zivot kedy su tam vsetky tieto pocity a udalosti ktore on/ona sposobuje tebe som mlade dievca 17 rocne, krasne on je kat 31.kedy to bolo,povedz mi cilso roku,prve co ta napadne? 1218 32.co sa tam deje.co tam robis? moje rodine zobrali pozemok dom, a mna oznacili za carodenjicu 33.si tam muz alebo zena? zena 34.Ako ti on tam ublizuje?v akom ste tam vztahu? on si ma zobrla za zenu,akoze sa zmilovali aby mi neodsekli hlavu 35.Ako zacalo toto utrpenie? ked ma chlipne obtazoval 36,ako dlho trvalo? 7 rokov 37,ako skoncilo utrpenie? otravila som sa 38.o com to bolo?dobre uvedom si to bol to velmi smutny zivot, zit s krivdou, bola som oznacena za carodejnicu za nic,iba preto ze nejaky pan chcel pozemok mojej rodiny 39,Ako by ste to nazval?(to co dokazeme nazvat,to dokazeme ovladat) krivda 40,dobre uvedom si to. Pod na zaciatok tej udalosti (ak zistime ze to nieje zaciatok tak ho posun na zaciatok kde ho prvy krat zacina) videl ma uz skor ,teiz tuje tak o 20 rokov starsi,so krasne mlade dievca, plna lasky ku svetu,naivna mlada ,videl ma na trhu 41,Posielame klienta na skorsi zaciatok tejto udalosti keby vztah vznikol? vsetci kricali carodejnica stat ,ja som iba tak stala bez slova,nemala som nikoho kto by ma obhajil, vidim tu obrovsku nenavist ludi a nic som im neurobila 42,Prechazdaj tuto udalost az do konca. tam je on ako kat a ked sa pytaju ze mozem byt prepustena ak si ma niekto zoberie za zenu on kat povedal ze si a zoberie, dal mi chvilu cas ale len som presla okolo neho iba na sex myslel, potom ma znasilnoval, ja som nemala kam utiect, velmi som to zle prezivala, ziskala som otravu ,tusom zjedla otravila som sa,nemohla som byt v tom vztahu 43,O com to bolo,opat nazvy tu udalost,ako ju vidis teraz? ublizovanie, psychicka manipulacia, zabitie lasky voci ludom 44,Pod teraz opat na zaciatok ,povedz mi ked tam budes a prejdi si udalost v duchu az do konca. ja som stale ticho, neveim co mam povedat,ako mlade dievca nemam ziadnu skusenost zo vztahom s muzom ci sexom,on postupne skusa stale viac az zneuziva svojej sily a moci,jeho tyranie sexualne aj stale via urazanie zien a nadradovanie vo mne vyvola ze uz nechcem zit ano byt v takmto vztahu,otravim sa nieco zjem 45,O com to bolo? psychicka trauma 46,nazvy udalost teraz? trapenie lll.udalost krach vztahu, smutok, krik,depresia,tlak na hrudi 47,najdi podobnu skorsiu udalost alebo zivot kedy su tam vsetky tieto pocity a udalosti ktore ty sposobujes jemu/jej. 48.aky je rok? 1340 49. si tam muz alebo zena? zena , tucnejsia a vadsia o neho,onje taky ukriknuty,maly muz 50.Ako mu tam ublizujes?v akom ste tam vztahu? manzelia, nase rodiny nas dali do kopy a predali uz ako deti,mali sme drevenicu, aj pole 51.Ako zacalo toto utrpenie? postupne ako som starla som mu vykrikovala ze za cely zivot nic nedokazal,ze sme stale v tej diere kde sme a on maka n apoli 52,ako dlho trvalo? 47 rokov 53,ako skoncilo utrpenie on zomrel, myslim ze stohho stresu co som mu stale nadavala a kricala tuzil zomriet,je stihli ,davam mu jest malo,zato ja som silna prsnata zena,deti tam nevidim 54.o com to bolo?dobre uvedom si to o nadradeni 55,Ako by ste to nazval?(to co dokazeme nazvat,to dokazeme ovladat) ponizovanie 56,dobre uvedom si to. Pod na zaciatok tej udalosti (ak zistime ze to nieje zaciatok tak ho posun na zaciatok kde ho prvy krat zacina) ked sme boli mlady jedneho dna nam iba rodicia povedali toto je tvoj manzel,manzelka s tymto budes zit 57,Posielame klienta na skorsi zaciatok tejto udalosti keby vztah vznikol? bez skusenosti na pustatine sme zrazu spolu,vztah medzi nami nijaky, nepoznali sme sa pred tim, tak robime okolo domu n apoli, zvierata, pestovanie a cakame ci si k sebe vztah najdeme, ale on je stale maty maly urieknuty,nevei ako nato,casom muto zacnem vykrikovat, a on stale ticho 58,Prechazdaj tuto udalost az do konca. pridavam na intenzite potom ho uz urazam a on sa stele nema k nicomu, takeho chlapa ach nanic 59,O com to bolo,opat nazvy tu udalost,ako ju vidis teraz? ponizovanie 60,Pod teraz opat na zaciatok ,povedz mi ked tam budes a prejdi si udalost v duchu az do konca. ano 61,O com to bolo? nenavist, ucenie sa spolu vyjst 62,nazvy udalost teraz? na silu

Vl.udalost 63. kolko je tam este takychto udalosti alebo zivotou kde si takto ublizujete,a povedz mi cislo ktore ta prve napadne.-uvedom si tychto"x" udalosti utrpenia,uvedom si to 1354 64.pod teraz pred tych "x" udalosti k prvej zaciatocnej udalosti a uvedom si co sa tam deje, rastliny vo vode, rastlisme spolu, hojdame sa v priezracnej vode ako ide prud rieky,zivot je okolo vsetko je take kludne, zvuk sumu vody upokojuje, nadherny zivot 65,uvedom si co sa tam deje a prechadzaj tuto udalost,uvedom si svoje pocity (prechadzame 3krat) vsteko je uzastne a postupne voda je viaca viac zakalena, ryby a male zivocichy zmizli, voda je tak znecistena ze aj my rastliny odumierame 66,dobre uvedom si to. Pod na zaciatok tej udalosti (ak zistime ze to nieje zaciatok tak ho posun na zaciatok kde ho prvy krat zacina) rastlinka vo vode 67,Posielame klienta na skorsi zaciatok tejto udalosti keby vztah vznikol? rastieme s nejakeho korena kazdy vedla seba 68,Prechazdaj tuto udalost az do konca. vsetko je krasne az do moementu kedy niketo vypusta chemikalie do vody,vsetko zhynie,zivot tam nieje mozny,umierame,otravili sme sa 69,O com to bolo,opat nazvy tu udalost,ako ju vidis teraz? o krasnom kratkom biti 70,Pod teraz opat na zaciatok ,povedz mi ked tam budes a prejdi si udalost v duchu az do konca. rastliny vo vode, pokoj, hamronia, sumenie vody, postupne ako sa znasobuje otrav avo vode vsetko umiera 72,O com to bolo? ludia si nevazia harmonie 73,nazvy udalost teraz?dobre uvedom si to destrukcia 74.uvedom si kde sa to tam v udalosti (lame) meni ked uz neveieme prijimat viac jedov vo vode, oduierame 75,pod tam k tomu zlomu auvedom si ako sa tam citis? ja odumrem prva,uplne som sa odovzdala smrti 76,teraz sa postav tam do toho zlomu a predstav si tam oproti sebe jeho ano ako dlha travova zelena rastlina ktora hnedne a odumiera 77,ako ho vidis?ako vyzera? rastlina 78,uvedom si v tej chvily co mu tam davas ako cast so seba,aby to on zvladol nadej lasku city 79.pozri sa k jeho noham a zaroven si uvedom co on dava tebe k noham aby si to ty zvladla city lasku nadej posledna je nenavist,pretoze somsi dovolila umriet skor a on krici na mna a nenavidi ze som ho opustila a on musi este dlhsie zit a trapit sa 80.pozri sa na to co si tam dal (napr:srdce,nejaky symbol,ci vlastnost) ,co to znamena? aka je to cast s teba(moja sila,moja obrana)? laska j elaska, city ze sucitim, nadej ze to bude lepsie ked tam nebudeme ci nadej ze s ato zmeni a bude lepsie, 81.uvedom si co tam dostavas a co to znamena,aka je to cast s toho druheho ? to iste aj on mne 82.uvedom si ako sa ti zije bez tvojho fragmentu ktory nieje v rovnovahe,vo vsetkych tych "x" zivotoch ktore sme presli a aj teraz v pritomnosti (klient by mal povedat zle) nadej mam pocit ze uz ju nemam ze sa nehce zmenit k dobremu city odumieraju,citim ho stale menej robi svojim spravanim medzo nami priepast laska nedavam mu ju na javo pretoze ma pocit ze by ma nou manipuloval a ja nechcem ho nadradovat nad boha 83.uvedom si to ,ako sa ti zilo a zije s jeho fragmentom? (ak povie dobre,tak a ake su jej prejavy) zle, nechcem jeho nic ,nechje len on sam v pohode 84,uvedom si to,ako sa tomu druhemu zilo a zije vo vsetkych zivot bez toho jeho fragmentu? v neharmonii 85,ako to teraz vidis s tou tvojou vlastnostou (fragmentom) moje vsetky su pozitivne uprimne nezistne 86,ak sa to da ,zober tento dany fragment a podaj tam tej veci ano,jeta ako rastlina, akoby to vsetko iselo ako energia rovno do jeho korenov 87. jeho fragment mu vrat a zaroven si zober ten svoj ( ak neprebehne,vraciame sa spat do bodu zlomu) ano 88. popis ako tam ta vymena rebiehala? akoby mi pocas vymeni chcel na siu dat svoju manipulaciu a nenavist akoby mito chcel podsunut namiesto mojich modelv,divne 89. uvedom si kam si on ten fragment dava? laskado kroenov city korene nadej korene nenavist korene 90. a kam si ten fragment davas ty? uvedom si to celou svojou osobnostou,ako sa citis? laska do srdca city do srdca nadej do srdca 91.aky je to pocit? ja dobry,moja existencia je uz niekde inde bez neho v harmonii 92.uvedom si co ste sa vlastne ucili od tejto prvej udalosti vo vsetkych tych dalsich udalostiach a aj tu v pritomnosti (klient pomenuje kolo utrpenia) ja som v pohode beriem to zeto je kolobeh zivota, no v nom sa ukazuje ego akoby chcel to mat pod kontrolou a nejde muto,zjavil sa tam Boh,zrazu vidim ako sa partner inkarnoval do maleho radostneho steniatka a novy majtel ho hladka a hraje sa snim. pytam sa Boha ,ale do kedy bude takyto nadseny s noveho zivota kym opat nepadne do disharmonie a dostala som odpoved:netrap sa,teraz zabudne a dostane sancu opat to zvladnut 93.dobre uvedom si to,precit ,pomali otvor oci ,vrat sa do tejto miestnosti



Comments


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page