top of page

Pribehy s vlastnej praxe nedoslýchavosť

#regresna_terapia bratislava. Ludia sa stale dokola pytaju ako si tym mozu pomoct? je to realne spracovatelna technika akejkolvek psychickej traumy ako alternativa navstevy psychologov a nasledneho uzivania liekov, ktore nijako problematiku nevyriesia.Lepenie psychickych problemov hmotnym naopak iba potlaci vyriesenie/oslobodenie sa, pricom problemy sa nadalej prejavuju v zivote a nicia psychicku pohodu.Najst pokoj na duši teda psychickej pohody je velmi dolezite pre kazdeho cloveka,koli tomu nemusite chodit psychologovy,preto necakajte kym padnete do zacarovanych depresii ,ktore vam zoberu radost zo zivota.Zaoberam sa parapsychoterapiou vyse 20 rokov,rada vam pomozem vas nasmerovat k poznaniu ktora vedie k naslednej zmene. http://jasnovidkalivia.wixsite.com/online/biography


Co budeme riesit: nepocujem , sluch slaby sluch


I.BEH

1.presun/te sa do momentu kedy ste nemohla spat (do posledneho momentu ktoreho klienta napadne v suvislosti s danym problemom)

ano , pred 2 dnami

2,kedy to bolo? datum ci pred kolkymi dnami

po obede

3.chodte k tej udalosti a povedzete mi ked tam budete ,kde sa nachadzate?

som na poschodi, vesiam pradlo a manzel na mna krici aby som sa isla najest, ja ale slabo pocujem a teda kricim ze co chce

4.ako dlho ta udalost trvala?

2 sekundy

5.chodte na zaciatok tej udalosti a povedzte mi ked tam budete

ano

6.na co sa pozerate?

som v pracovni, pozeram na vesiak a vesiam pradlo

7, prejdite udalost od zaciatku az nakoniec

som v pacovni

8,zhodnotte ,co ste teraz presli (ako by ste to nazvali)

nepocujem

9, A.chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano

10, B.prejdite udalost znovu od zaciatku az do konca

vesdiam pradlo, manzel krici, ja nepocujem ,kricim co chce, on mi hovori aby som isla jest

11,C. cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

bolo to omnoho rychlejsie

12. D. chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano

13.E.prejdite udalost od zaciatku az do konca

vidim sa v pracovni a vnimam ako som ako sa sutredim na pracu ktoru robim , uplne vytesbnujem zvuky okolo seba , a v tom manzel na mna krici, pod jest ,ale ja to nepocujem, ja tiez kricim, nepocujem ,co ches, co sa deje

14.F.cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

sustredenie sa na pracu ktoru vykonavam

15.G. je nejaka podobna skorsia udalost s podobnymi pocitmi.. (vymenujte pocity ktore sme zapisali v bode 1. nespavost..)

ano

16.H. je nejaky skorsi pociatok tejto udalosti?

som dieta mam 4 roky

17.I.chodte k tomu skorsiemu pociatku

utekam do zahrady po betonovom chodniku, a pocuje ale velmi ako mam krici neutekaj

18.J.prejdite tuto udalost od tohoto skorsieho pociatku az do konca

ale ja utekam, tim ze som daleko a est ek tomu je tam slaby sluch tak nepocujem co hovory, a teda uteka, padam na zem ,padam na vycnelom skla ktory je zabetonovany v chodniku a rozrezem si koleno, placem

19. dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 2x od zaciatku do konca

opat utekam,a teda uz jasne pocujem ako mama mna krici ,nebez, neutekja, a ja utekam dalej a teda padam ,prave na skolo ktore mi rozreze koleno

20.dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 3x od zaciatku do konca (+prechadzanie v duchu)

uz jasne pocujem ze na mna mama krici, bezim vobec si neuvedomujem nasledky,ved preco, v tom padam na koleno rovno na vytrcajuce sklo a rozrezem si ho

21.uvedom/te si .. o com to bolo? ake mate s toho pocity?

lahostajnost

22.ako sa vam to prechadzalo? nejake zmeny? uvedom/te si to

cim viac krat som presla tim viac krat som zretelnejsie pocula ako hovori nebez ,neutekaj.

II.BEH

1.najdite udalost,kde ste vy niekomu sposobovali tieto pocity (konfrontacia s patom)

vidim padajuce kamene,padaju vo voza, mam pocit ze je s nejakeho kovu, jednoducho pocujem ako padaju a je to hlucne, ukazuje s ami detil ucha ktore ma tam kon a ten taha voz nalozeny kamnmi, kricim n aneho nech sa hybe s celeho hrdla, tak isto mam pocit ze hvizdam. je to velmi hlasne

2,kedy to bolo? prve cislo ktore vas napadne

1503

3.chodte k tej udalosti a povedzete mi ked tam budete ,kde sa nachadzate?

som ako kocis na koni, kone chodia do kamenolomu s kadial odnasame naklad

4.ako dlho ta udalost trvala?

25 rokov

5.chodte na zaciatok tej udalosti a povedzte mi ked tam budete

ano

6.na co sa pozerate?

na kona,ako pohybuje az stahuje usi

7, prejdite udalost od zaciatku az nakoniec

som kocis na voze a prenasame nejake kamenvsade je ta v kamenolove velky hluk , ja hvizdam,kricim hlasno po konovy aby sa pohol z vozom s nakladom ,on pohybuje usami j eto pre neho stress,velky hluk, takto to ide 25 rokov, s toho hluku ani ani ani on uz dobre pocujeme

8,zhodnotte ,co ste teraz presli (ako by ste to nazvali)

hlucne prostredie

9, A.chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano

10, B.prejdite udalost znovu od zaciatku az do konca

kricim na kona aby sa pohol s nakladom, aj hvizdam, takto ten kon postupne ohluchne s toho hlasneho zvuku,a ja slabo pocujem postupne tiez,krik,hluk

11,C. cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

viac tam hluku,

12. D. chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

vidim sa ako kocis ktory ma zapriahnuteho kona, pohanam ho,kricim ,mrcina hyb ,sme v kamenolome, pocujem tam velky rachot, kricim na kona aby sa pohol, kricim ,hvizdam

13.E.prejdite udalost od zaciatku az do konca

tim ze to dlhodobo aj on aj ja sprestavame pocut

14.F.cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

ze vic som uvedomovala ze naozaj kricim na toho konika

15.G. je nejaka podobna skorsia udalost s podobnymi pocitmi.. (vymenujte pocity ktore sme zapisali v bode 1. nespavost..)

som tam ako sef, ktory pri sezonnych pracach, nabadanie ludi ale krikom aby pracovali,

16.H. je nejaky skorsi pociatok tejto udalosti?

takze krcim , ako muz tam 38 rokov, kricim na ludi oni sa ma boja aby neprisli o pracu

17.I.chodte k tomu skorsiemu pociatku

takto to tam ide 12 sezon, az kym som stara a nevladzem kricat

18.J.prejdite tuto udalost od tohoto skorsieho pociatku az do konca

opat sa vcidim ako muz , je tam pole, ludia zbieraju zemiaky, kricim aby pracovali, aby pridali, oni sa boja abye nestratili pracu

19. dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 2x od zaciatku do konca

takto to tam ide niekolko sezon, ty ludia co su ku mne najblissie tak ty znasaju tie silne decibely mojho kriku na nich, a tak im sposobujem ze casom menej pocuju

20.dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 3x od zaciatku do konca (+prechadzanie v duchu)

ano , prechadzam

21.uvedom/te si .. o com to bolo? ake mate s toho pocity?

o kriku na tych co su najblissie

22.ako sa vam to prechadzalo? nejake zmeny? uvedom/te si to

taky tlak v hlave s toho kriku na ludi, ani mne nebolo prijemne ze na nich musim kricat,pocit ze nemam dostatok vzduchu v hlave

III.BEH

1.najdite udalost kde ste videl,ako niekto niekomu sposobuje taketo pocity (konfrontacia s karmou) nepocut, slaby sluch

ano, spim ako mlady vojak v kasarnach na poschodovej posteli a zrazu ku mne priskoci iny vojak a silno mi zakrici do ucha ze do pozoru, je to ale iba sranda,robia si to tam tak navzajom mnohy medzi sebou, az s toho totalne boli hlava a je o taky decibel akoby mi pri hlave vybuchlo delo

2,kedy to bolo? prve cislo ktore vas napadne

1976

3.chodte k tej udalosti a povedzete mi ked tam budete ,kde sa nachadzate?

na posteli, na mna krici iny vojak, a potom vidim ako pride plukovnik a ten krici zasa na neho

4.ako dlho ta udalost trvala?

5 minut

5.chodte na zaciatok tej udalosti a povedzte mi ked tam budete

na posteli zobidi ma iny vojak krikom

6.na co sa pozerate?

potom pozeram na plukovnika ako vtrhne do spiarne a krici na vojakov,pozor a hulaka

7, prejdite udalost od zaciatku az nakoniec

vojaci,krici na nich plukovnik

8,zhodnotte ,co ste teraz presli (ako by ste to nazvali)

maximalny krik co vobec muz dokaze dat

9, A.chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

spim,som mlady vojak, prebudim sa na silny krik do mojho ucha a n ato vrthne do miestnosti plukovnik a na plne hrdlo krici

10, B.prejdite udalost znovu od zaciatku az do konca

ako vojaci na vojne,krici tam velmi na hlas plukovnik

11,C. cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

ten krik je stale intenzivnejsi

12. D. chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano,vojak je tam krik, plukovnik tam s plneho hrdla vykrikuje ma mladych vojakov

13.E.prejdite udalost od zaciatku az do konca

ten krik je velmi intenzivny a by som to aj ja mohla zvladnut akoby somsi postavila nejaku barieru pred usi aby som nemusela pocut tu intenzitu decibelov, takto tam idd 2 roky

14.F.cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

vnimam tam tu barieru pred sluchom aby som nepocula

15.G. je nejaka podobna skorsia udalost s podobnymi pocitmi.. (vymenujte pocity ktore sme zapisali v bode 1. nespavost..)

som tam chlapec a vidim ako nasa mama, bezi za nami z vlacekom v ruke a velmi na hlas na krici

16.H. je nejaky skorsi pociatok tejto udalosti?

je tam viacej chlapov a hrame futbal, loptu kopneme do okna ktor erozbijeme a potom vidim nasu matku ako z valcekom v ruke za nami bezi a velmi krici

17.I.chodte k tomu skorsiemu pociatku

prask, lopta padne do okna, ktor erozbije, my sme maly chlapci7 az 8 rokov

18.J.prejdite tuto udalost od tohoto skorsieho pociatku az do konca

mama je v zachvate hnevu krici na plen hrdlo ze nas zabije,zbije, a my utekame

19. dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 2x od zaciatku do konca

ako maly chlapci a ta nasa mama casto na nas krici , kridi nezbednicy,lapaji, ja vas dorazim, hystericky krik, na koniec jej vzdy uteciem ked nas nahana

20.dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 3x od zaciatku do konca (+prechadzanie v duchu)

ano

21.uvedom/te si .. o com to bolo? ake mate s toho pocity?

o kriku, mam pocit ze tie deti a aj moji surodenci su neustale okrikovany, pretoze je top tak casto tak uz ani neppocuju dobre

22.ako sa vam to prechadzalo? nejake zmeny? uvedom/te si to

pocit s tohto prechadzani je ze ma az tlaci a mam pocit zastuplovaneho

IV.BEH

1.najdite udalost,kde ste vy sam sebe sposobovali taketo pocity(konfrontacia so sebou)

som muz vo fabrike, je tam velky hluk, som mlada , mnohy starsi muzi tam maju take specialne sluchatka na ochranu sluchu, nuz al eja som mlada neozvazna a, frajer a tak co by som na usiach mal nejaku ochranu, ved ani hudba na plne decibeli mi nerobi zle

2,kedy to bolo? rok prve cislo ktore vas napadne

2015

3.chodte k tej udalosti a povedzete mi ked tam budete ,kde sa nachadzate?

som vo fabrike, kde je hluk, bez sluchatok

4.ako dlho ta udalost trvala?

15 minut

5.chodte na zaciatok tej udalosti a povedzte mi ked tam budete

som v tej fabrike, vidim tam zvarat muzov , jetam hluk

6.na co sa pozerate?

na to ako zvaraju, robia muzi zo zelezom,pec, tazke kovy

7, prejdite udalost od zaciatku az nakoniec

akoby som bola v kosiciach,aj ked som tam realne v sucastnom zivote nebola, tento obraz je velmi sucastny, ten hluk sposobuje ze clovek slabsie casom pocuje

8,zhodnotte ,co ste teraz presli (ako by ste to nazvali)

tim ze nechcel mat ochranu n ausi tak slabsie casom pocul

9, A.chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano som vo fabrike

10, B.prejdite udalost znovu od zaciatku az do konca

stoi a pozera na ludi,muzov ako pravuju je tam velky hluk, mysli si ze mui to nejako neublizuje,uz nevniam tie decibeli, je top naivnost,mladicka nrozvaznost

11,C. cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

nezaujima ho riesit nieco co mu je jedno a neboli ho to

12. D. chodte znovu na zaciatok tej udalosti a povedzte mi,ked tam budete

ano som vo fabrike

13.E.prejdite udalost od zaciatku az do konca

vnima sa ako tam poletujem a pozeram n atych ludi, ja tiez ten hluk nepocujem, mnohy maju klapky na usiach a pocuju iba take sumenie v usiach, a tento mladik tomu je to jedno,mysli si ze je to trapen mat klapky na usiach ,chce sa ukazovat aky je tazky frajer

14.F.cim sa lisil tento prechod od toho predosleho?

vnima sa tam poletovat,vidim to s kazdej strany

15.G. je nejaka podobna skorsia udalost s podobnymi pocitmi.. (vymenujte pocity ktore sme zapisali v bode 1. nespavost..)

ano ten muz chodi pravidelne na hlucne diskoteky, chce mat hudbu co najsilnejsie a tak ide blizko k reproduktorom

16.H. je nejaky skorsi pociatok tejto udalosti?

tancuje, paci s amu velmi na hlas hudba,j eto jeho ideal

17.I.chodte k tomu skorsiemu pociatku

tancuje pri bedni reproduktoru ba diskoteke, tvary sa ako tazky frajer

18.J.prejdite tuto udalost od tohoto skorsieho pociatku az do konca

o si vobec neuvedomuje co si sposobuje, praveze si mysli ze konecne je poriadne nahlas ta hudba akoby chcel ale jeho repro sustava jednoducho taku silu nevie vydat, tak si ublizuje,pretoze sluch sa timi otrasmi nici,vidi tam aj alkohol aj vyvolanie bitky,dostava pastou do tvare a opat jeho sluch utrzi ranu,tie otrasy sposobia ze menej pocuje

19. dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 2x od zaciatku do konca

na diskoteke,j eto krute ale mam pocit ze az do momentu kym ucho naozaj neboli tal to clovek ani nerisi. teraz ked prechazdam dej za tohto muza uplne citim chlad a bolest v uchu ktoru on vlastne odmieta

20.dobre teraz si to uvedom/te a vrat sa na to miesto na zaciatok,kde si? -prechadzame 3x od zaciatku do konca (+prechadzanie v duchu)

mlady muz ide na diskoteku,velmi sa tesi ze konecne bude naplno hudba a on sa s toho tesi,chce ist tak blizko ako sa len da,vobec si neuvedomuje moznosti poskodenia sluchu,neskor je tam bitka,mam pocit ze pri nej mu naraz sluch poskodil,lenze on je opyti ani sa to poriadne nevsimne

21.uvedom/te si .. o com to bolo? ake mate s toho pocity?

sebaublizovanie

22.ako sa vam to prechadzalo? nejake zmeny? uvedomte si to

ano uvedomenie, aj ja ked som bola mlada som rada isla kde bola hudba uplne nahlas,dnes mam pocit ze by som to uz nezvladla,bolela by ma s toho hlava,mladicka nerozvaznost je tu ale nato aby ludia robili chyby ,co dodat,tak nam treba

23.uvedom/te si to vy sami si to precitte a prejdite a pomali sa vracajte spat do tejto miestnosti a otvorte oci

Comments


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page