top of page

Veštenie budúcnosti v Peru


Ako prebieha predikcia buducnosti v Peru. Saman s hôr vesti s listov Koky co su listky s ktorych sa robi kokain.

Saman si prinesie svoje listky a na uvod sa pyta ci mate mincu ktoru mate hodit na stol k listkom,zaroven ho zaujima ci ste vydata alebo slobodna a zaujima ho aj to aka oblast vas zaujima.

1,moja otazka :Hovorim mu ze tak vseobecne,ze som slodobna a mozno mi da predikciu na vydaj.

Hovori ze zdravie bude uplne v poriadku a ze rozmyslam na svadbou a usadenim sa.

2,Pytam sa kedy asi?

ze o 1,5 az 2 roky, a ze rozmyslam nad novymi projektami v bliskej buducnosti ktore dopadnu dobre.Slecna rozmysla nad bisnizom do buducnosti a zamysla sa ze ci tie projekty budu dobre a opat potvdzuje ze budu v poriadku

3, pytam sa co sa da urobit preto aby som dietatko mohla mat skor?

odpoveda ze nic,nejde to. mozete iba konzultovat dany zamer skor s partnerom a skusit sa s nim dohonut aby to mohlo byt skor

4,prezradzam mu ze som v novom 5 mesacnom vztahu a ci dieta mozem mat s nim

odpoveda ze najdem partnera s ktorym budem mat dieta a rodinu,ale nepovrdzuje ze ten vztah ktory mam je tim vztahom. odpoveda ze tento patrner je dobrym partnerom ,ale najdete toho sparvenho s ktorym budete mat dieta a rodinu. Hovori ze nebojte urcite dieta budete mat.

5, pytam sa ho ze ked mu poviem meno ci datum narodenia ,ci s timto partnerom mam predpoklad dlhodobeho vztahu?

Saman opat rozhadzuje do inej pozicie listky koky ,odpoveda ze ano, budete spolu dlho a budete mat s nim aj moznost mat dieta

6, viete mi povedat aj pripadne kolko deti by som v buducnosti mohla mat?

nie to neviem presne, iba hadam asi dve deti

7,otazka ohladom mojej prace ktoru mam teraz,ako tam vyzera moja buducnost?

budete vela cestovat,a vyzera to dobre

8, mam problem,sudim sa so znamym je mozne mi povedat ako sato bude vyvijat?

v buducnosti, nehovori to kolko ,ci to bude tento mesiac alebo o roky iba mozem povedat ze to moze byt velmi skoro

9, na co si mam davat pozor? ak tam je nieco ako upozornenie

nie, nic tam nemate zle v buducnosti,iba si davajte pozor ked budete bezat,pri behu za moze stat maly uraz

10,davaju mi koka listy nejake specialne znamenie ci spravu?

nic, nemate tu vobec ziadne upozornenie na nic negativne,vasa buducnost je dobra,iba sa starajte o svoju pracu a zite dalej

11,na aky dlhy cas je vadcinou vestenie s koka listov?

niekedy koka listy vedia dat aj presne informacie,ale niekedy je to otvorene

12,vedia koka listy dat presne odpovede

ano

13,tak napriklad ked sa spytam kolko mam bratov ci sestier tak mi to vedia presne povedat?

nie, nejde to presne, cisla vam presne nepoviem

14, v akom smere su koka listy najvhodnejsie ,na aky typ ci smer otazok?

na predikciu ale nie na cas v zmysle presnych datumov, otazky su lepsie na otazky zdravia.

15,pouzivate presne nejaky pocet koka listov?

ano, pouzivam 1 az 2 plne hrste,ale presny pocet neviem

16, robite nejaky vyvolavaci ritual pred tim ako pouzivate koka listy?

ano a smeje sa

17, ako dlho tuto hrst koka listov pouizvate?

mozem ich pouzivat aj niekolko krat a niekolko dni

18,vidim ze ich mate vo vrecusku,to ste si robil sam?

moze ho urobit moja zena alebo ja

19, dakujem za rozhovor s peruanskym samanom,ale musim konstatovat ze vela som sa toho nedozvedela. s tim parnerom s ktorym som vtedy bola som sa o mesiac rozisla,okradol ma o peniaze a doslova utiekol s mojho zivota,tazke to dlhy vztah vobec nebol a do dnes sa mi vyhyba.co sa tyka zdravia,tak v den vestby som bola tehotna.nevedela som o tom, o dieta som do 2ch mesiacov prisla,takze ma cakala operacia. cize zdravie nebolo az take ok ,ako hovoril. trpela som nasledne 1, 5 roka velkym depresiami zo smutku ze som sama a nedokazem si najst partnera.

neskor som vztah nasla o 1,5 roka a je pravda ze tento novy vztah uz je zatial stabilny a dlhodoby a mame spolu aj 1 dieta.mozno toto je ten vztah ktory saman myslel. co sa tyka prace,tak ta pokracovala,ale ze by to bolo dobre to povedat nemozem,v praci sa mozem rozkrajat ale zamestnavatel platit nechce,som v smutku pretoze pracu ktoru som tuzila robit nemozem robit koli nedostatku financii,kedze musim zarabat na pravnikov a teraz, ohladom sudu,povedal ze to bude velmi rychlo ukoncene,lenze sudim sa uz 10 rok a zatial okrem uctov za pravnikov ziaden koniec sa nerysuje. Tazke vestba s koka listou od peruanskeho samana bola velmi neutralna a celkovo mi na nic konkretne neopovedal.keby takto vestili u nas vestice tak myslim ze by ich coskoro kritikou zniesli pod ciernu zem.

Comments


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page