top of page

Nova zem a moj osobny zazitok

Je cas opisat vam moj osobny nezabudnutelny zazitok,ktory som v naznakoch uz pisala v inych ezoterickych skupinach na modrom koniku a zo vsetkych ho vymazali!oznacili ma za psychopatku a snazili sa ma zaradit do nejakej sekty:(Nuz ale zazitok bol tak obrovsky ,ze sa naneho neda zabudnut,pretoze cestovat mimo planetu zem na mimozemsku lod je nieco vynimocne! prejdem k zazitku ktory som prezila na vlastnej kozi v sucastnej fyzickej inkarnacii 3dimenzie .

Uz v roku 2012 sa mi lietadle zacal zjavovat obrazok posledneho sudu ktory som si vyfotila (vid vyssie obrazok som obtiahla fixkou aby bolo pre vas vidietlne ,kedze toto sa vyvavovalo postupne akoby film)a uz vtedy mi pan Boh povedal,ze som vyhrala. netusila som co tim presne mysli.Prve ma napadlo zeby vztah? zeby buduce dieta? alebo nejaku inu materialnu vyhru?netrapilo ma co konkretne pre mna uz len ten oznam priamo od neho znamenal neopisatelnu radost.V tom case sa ma velmi vela ludi pytalo ako vnimam rok 2012 a ci vnimam koniec sveta,ale take informacie mi s hora zatial neprichazdali,a kedze tych ludi bolo skutocne vela ,spytala som sa nato pana Boha aby mi k tomu nieco ukazal.

Vyjavil mi obaz na mesto el alto- la paz v Bolivii ktore je 4000m nadmorskej vysky(nikdy som tam v sucastnosti nebola) a mladu zenu,ktora je zo svetelnymi bytostami v spojeni.Ukazal mi ako sa velmi snazi vsetkych zo svojej velkej rodiny presvedcit,aby s nou isli na okraj mesta tesne pred tym ako mesto zaliala láva a ona vo svetelnom luci bola vyzdvihnuta do neba. Mesto vyzeralo presne ako teraz v sucastnosti,no vtedy som este nevedela co to bol za obraz mesta. objavila som ho az neskor v spravach,ked hovorili ze mesto uz nema pitnu vodu pre ludi.Ked som mesto uvidela,tak som si uzasom pripomenula viziu ktora mi bola ukazana a ze ten cas bude blizko,nakolko pohlad na stavby je identicky ako sucastnost.A ostalo mi aj na pamati:O tom dni a hodine však nikto nevie, ani anjeli v nebi, ani Syn, len sám Otec. (Mrk 13,32) Takze nieje dolezite kedy presne.taky, ktory budu pocut velitelsky pokyn,budu ihned vediet a ti co nepocuju ,pocut nemaju.

Neskor som mala dieta a niekolko rocny kolobeh starostlivosti o neho a kedze ma pan Boh nechal zit svoj zivot,vsetko islo s kludom dalej, no na jesen 2015 sa nieco zmenilo a to som este netusila co sa deje. pytala so sa ludi naokolo. neviete co sa deje? na slovensku nic nevnimam..neviete? a nikto nevedel.kazdy iba spomenul otrepanu frazu ,to bude predvianocny zhon, zima a podobne...

No moje srdce pocitovalo obrovsku bolest zvierania a sluch zachytaval narek ludi s celeho sveta,ktory plakali a prosili o odpustenie.Bolo to take intenzivne,ze som myslela ze skolabujem skrze srdcovy zachavat. Osobne som vzdy chcela pomahat ludom a teraz uz viem,ze komu neni rady tomu neni pomoci. Koli neznesitelnej bolesti som musela urobit krok ku zmene a psychicky sa od lustva odputat,pricom mi prisla informacia,ze ludstvo prejde vazenim srdca a ten koho srdce bude zatvrdnute a teda nebude lahsie ako pierko, vazenim neprejde.(taky obrazok poznate s egyptskych vyobrazeni vazenia srdca na vahe.)

Približne rok som mala takmer kazdu noc sny, kde som bola v tele mladej tmavovalsej zeny ktora naliehavo prosila vsetkych ludi okolo seba aby sa zmenili a aby prijali Boha do svojho srdca. Tak naliehavo a upenlivo som ich prosila,ze som sa takmer kazdu noc zobudzala v plači,ktory bol velmi intenzivny a velmi tažko som ho dokázala zastaviť.

Nasledne 25.5.2017 prebehlo na duchovnej urovni váženie sŕdc ,a tak sa nazar takmer všetkym ludom ,zvieratam aj rastlinam objavil v aure kriklavo červeny znak smrti, ktory som do vtedy videla iba u ludi ktory boli blizsko svojej fyzickej smrti. Mnohym svieti znak cez oblast hlavy(taky maju silne migreny) alebo cca 20 cm na hlavou ci niektorym cca 1 meter nad hlavou a u tych vnímam,ze dostali este sancu aby sa zmenili.Vynimocne vidim aj ludi,ktorym sa ukazuje tento symbol v náznaku(slaba viditelnost) popri svetelnom lúči a viem, ze taky ludia maju cestu k prechodu otvorenu,no este stale mozu energeticky padnút dole a stratit kontakt a preto sa čaka do poslednej chvíle.

Koncom roka 2017 ludia dostali opäť šancu a preto sa vraciam spat k tomuto clanku ,pretoze iba nedavno som pochopila co sa vlastne stalo..

OKOLNOSTI O ROZDVOJENI REALITY:

na docastnu zostupnu mieriacu k NWO na zemi a docastna vzostupna ako ukotvenie na vyssej zemi.

Reality sa takto do seba oddelili.

V obydvoch realitach boli vysadeni taky, ktory tu realitu ovladli no,nepatria tam,cize nemieria tymto vzostupnym smerom, takze i v nasej realite boli vysadene kopie temnych a padlych ,roznych nevzostupujucych subjektov a bytosti ako biorobotov,ktore boli vytvorene strazcami.

Pri prekroceni hranice harmonickeho univerza 1.a 2. sa ukazali mraky zatazi a cele to bolo znova vytvorene uz na pôde harmonickeho univerza 2. a dokazali sme sa posunut smerom k vyssej zemi,kde sa ukazali originaly tych ktory vzostupili na vyssiu zem. Tu treba podoktnut ze, vyssia zem nebola cielovou poziciou pri vzostupe ale akousi nahradnou poziciou,pretoze sa predpokladalo a pre mnohych bolo treba dosiahnutie prvej moznej prirodzenej hranice vzostupu ci evolucnej a vibracnej urovne.no bolo to nedosiahnutelne s hladiska ich evolucneho vyvinu,vibracnej urovne ,ci s hladiska nedoriesenych schemat uvazovania,myslenia.

Tak, mnohy museli prechadzat ozdravnymi procesmi. Ten ciel vzostupu bol prilis vysoko a tak obrovske mnozstvo bytosti by prepadlo.Pre mnohych to bolo nedosazitelne.

Ciel bol prilis vysoko a mnohych by sa vzostup netykal,preto bol vytvoreny nahradny vzostupny ciel na vyssej zemi,coje medzi zastavka.Itak sa podarilo vyssej zemi vdaka vibracnej urovni ,tak ako planety Zem ,tak aj ludi na nej umiestnenych sa dostat dalej od rozhrania harmonickeho univerza 1. a 2. s akej si náhradnej pozicie o kus vyssie umiestnej polohy a teda aj taky co prechadzali s odretymi usami urobili velky kus prace a vzostupila aj samotna planeta ktora priniesla obrovsky vzostupujuci naboj /vysoko vibrujuci/tak to si vzajomne pomohlo aby planeta vyssej zeme mohla byt umiestnena vyssie. A preto sa s vyššej zeme stal original planety Midgard a tu niekde konči povodne nastavenie tajnej misie amenty, ktora bola cela splnena uz tym ze original planety nebol zniceny s cim sa uvazovalo v Amenti ,kde original planety mal byt zniceny,preto sa malo pracovat s kopiou.

Tym ze ludstvo dosialho stupen/urovne vyvoja harmonickeho univerza medzi 1 a 2..vdaka tomu ze sa k nej pliblizil original planety Midgard ,ktory presiel obrovskymi procesmi zachrany tych strazcov,ktory na tom tak velmi pracovali ,vdaka tomu sa na poslednu chvilu ako posledna zachrana/posledny zachranny stav/ pretoze v rovnaky den ,kedy sa zapli Nomi kody ktore reagovali nato ze bol zapnuty kod smrti,ktory by priviedol planetu k totalnemu padu tak taku sebazachovnu reakciou planety Midgard/zeme bolo ze je vybavena tym nomikodom a ten nomikod jej pomohol sa udrzat na vzostupnej vlne a vyniest ju az na uroven vyssej zeme a tim ze sa tam dostala,tak priniesla velke mnozstvo vysokych vibracii a novych programov a tim padom sa zacali obydve spolu prepojovat,precistovat,ladiť a zaroven vdaka cisteniu tychto ocistnych procesov ktore u mnohych prebiehali to mnohych vynieslo vibracne po prepojeni hore a vdaka tomuto prepojeniu sa dostali k blizkosti Tary, teda cely ten proces je o tom kedy sa cistime a su to zalezitosti,ktore sa na ludoch prejavuju aj fyzicky. Suto procesy preprogramovania,ocistovania,ktore prebiehaju u vzostupujucych. od 1:17:10 min https://youtu.be/Wrjb4CKzJos


No a ako prebehne vzostup,co je opustenie fyzickej reality 3D:

Ludia dostanú telepatickym hlasom pokyn, nastupit cez svetelny luc do bieleho oblaku (ziariveho voza cize ufo) a pokial by clovek mal nizku vibračnú uroveň /vidietlnu v aure/,tak svetelne bytosti nebudú môcť premiestnit ich telo cez svetelny luc na palubu lode.Tí čo presli, takým svieti jasna ziara v aure ako symbol pecate Boha a nieje radostnejsie ako vidiet tento úkaz v aure cloveka. Bola som s toho v šoku, nakoľko v takom obrovskom mnozstve som cosi takeho predtim nikdy nevidela. Tlak na srdci ustúpil.Zistila som kto bola tá žena v mojich snoch.Vola sa Ellen G. White a pochopila som,ze uz sa takmer kazdy rozhodol a uz nemusim nariekat,pretoze kazdy sme si strojcom svojho stastia. Prosila som Boha JHWH s ktorym mam priame spojenie a on ihned vedel co ma trapi.Netrapili ma zly ludia,no trapili ma zvieratka a rastlinstvo ktore nesie symbol odsudenia fyzickeho bitia,ked pan Boh dal pokyn.

V tom momente som sa premiestnila svetelnym lucom na lod. Len abyste si vedeli predstavit nasla som zaber ,ktory je velmi pribuzny co som zazila.


14 Zjv 14, 14 Potom som videl, a hľa, biely oblak a na oblaku sedel ktosi ako Syn človeka. zaujimave je ze s priameho prekladu s hebrejstiny sa nepíše o bielom obaku ale o"žiarivom voze".

Ukázal sami pohad na mnozstvo tanierovych lodi(ufo), ktore svetelnym lúčom brali ludí na palubu. Miesta bolo pre stovky ludi,no nás tam bolo maximalne do 10 osob. Pozerala som na pohlad na zem,ktorá bola celá zaliata lávou a potom na pohlad obrovskeho mnozstva tanierovych lodi,ktore práve vystupovali do neba. Tieto tanierove lode byvaju zaparkovane v mensich cigaretovych lodiach a na orbite su obrovske materske cigaretove lode (maju 482km na dlzku a 8km na vysku), pre predstavu nákres,ktory najviac spodobní,čo som videla.

Lode,ktore su uz v tychto chvilach pripravene pre vsetkych dobrych ludi a nielen to! Aké smutné,že ľudia neuverili Ježišovy. To co ma najviac trapilo pan Boh videl a tak ma zobral na prechádzku.Hlavny zámer bol previest ma poschodim,ktore je pod obytnou zónou.V momente ako sme vstúpili na lod som sa videla ako zena s dlhymi zlatimi vlasmi po kolená,v dlhych bielych satach /toje moja podoba v 5D.Telo mám ziarivej bielej farby,velmi lahke,tvár bez vrások a vlasy este intenzivnejsej zlatej farby/.Pan Boh bol v bielom rúchu a premiesnili sme sa do uvítacej haly.Ihned nás privitala posátka a medzi mimi bolo mnostvo stihlych ziarivych ludi v obtiahnutych obleckoch jasnych farieb a aj ine bytosti ktore vyzerali ako mimozemstania s velkymi ocami a bielu kozou.Komunikovali sme telepaticky.Ihned vedeli kto som,akoby sme sa poznali uz davno.Jemne sme sa navzajom uklonili hlavou na znak pozdravu a pan Boh ma zobral za ruku.Previedol ma na cigaretovej lodi nádhernym parkom,kde uz teraz su premiestnene zvieratá s kazdeho druhu,ba aj rastlinstvo! Vyzerá to ako nadherná panenská priroda s jazerami ,riekami,zeleňou aj váctvom,ktore lieta na modrej oblohe,takmer ako pohlad na zemi.Vsetko tam žije v harmónii ako v raji.Pan Boh na mňa žmurkol,dal mi dar a uistil ma,ze sa nemusim trapit,ze tie čisté dusičky sú už hore a život bude zachovani.

Velmi sa mi uľavilo a potom som išla o poschodie vyšsie,kde je pripravene obytne centrum ako ubytovacie priestory pre vsetkych! Pre predstavu velmi podobne to vyzera ako na obrazku od spisovatela Arthur C. Clarke.

Tych pribitkou je tolko,ze keby cela planeta Zem si otvorila svoje srdce,aby mohli vibrovat v kristovskom vedomi,tak vsetci tam nájdu svoje miesto.Tak to opisoval sám Jezis: "Pán Ježiš uistil svojich učeníkov, že odchádza pre nich pripraviť príbytky v Otcovom dome."

No zatial na zemi hovorime priblizne o niekolkych percentach ludi s celej planety:( nie... uz neplačem,iked mi je smutno v hlbky duše, no prijímam slobodné rozhodnutie každého človeka. Pokial sa rozhodnete pre Boziu lásku,ktoru budete nosit v srdci, tak sa na lodi stretneme.Je tam mnozstvo bielych mensich kockatych domcekov ,pricom moje prechodne miesto (domcek) je uplne na konci na lavej strane od vstupu (to su miesta uz pri velitestkom mostiku).

Tam sa vsetci zdrzime nejaky čas,aby sme sa učili skutocnú pravdu,čo sa stalo na planéte zem a potom budeme premiestneni na novú zem.Nasa sucastná Zem prejde takou zmenou,že to tam vyzera ako v rajskej zahrade.Ano vyzera,lebo uz to existuje v jemnohmotnej podobe 5dimenzie.

Pan Boh ma priviedlol na miesto kde patrym.Na tomto mieste plne fungujem od r.2017 a denne si dané miesto vizualizujam.Jeto biela budova s okrúhlou strechou (s kopulovitou strechou) a pred ňou je malé nádvorie s mnozstvom stlpou na ktore sa vystupuje po niekolkych schodikoch.Budova je na okraji stolovej hory nad morom a za ňou je obrovská lúka,kde sa nacházda hora (podobá sa to sucastným Alpám či dolomitom).Vsetko je rozkvitnuté v záplave žiarivého svetla.Vždy ked tam idem, je tam iba deň a tá žiara svetla je velmi intenzívna,slniecko ako u nás nieje vidiet,pretoze tá ziara je obrovská neohraničená.Nieje tam žiadna závist či ine nízke temne stránky.Už ziadna pretvárka,ziadna bolest či utrpenie,choroby,to vsetko je minulostou!Casto tam sedim pod rozkvitnutym ružovym stromom a spievam, tancujem s malymi modrymi motylmi medzi zltymi rozkvitnutymi kvetmi a toto duchovné miesto sem priviedlo množstvo ludi, aby prisli pomáhat svojim blizskym,ktory čakajú na koniec tisícročného kraľostva.Práve toto je moja naplň práce.Pomáham svetelnym bytostiam ako pracovat skrze duchovnú komunikáciu s kontakte k ich blizskym na ktorym ich veľmi záleží aj ked sa na novu zem nedostali. V súčastnom zivote pôsobím ako regresny terapeut a skrze jasnovidectvo som mala moznost v 20ročnej praxi poznat mnohe vedomosti a otvorit tak možnosti vedomého cestovania v čase a priestore.Preto ma velmi naplna moja praca na novej zemi,kde pokračujem v tom s čim uz mám v súčastnosti spojitosť:)




Prešlo niekoľko mesiacov a prisiel archaniel Sandalfon a ked videl,ze celá lúka je plná svetelnych ludi pomohol nám postavit obrovské duchovné centrum,kde ludia novej zemi mozu meditovat. V súčastnom zivote som našla jeho inkarnáciu v ľudskom tele a snazila som sa túto pani kontaktovať avšak tá sa s jej najblissou spriaznenou dušičkou Archaniela Uriela stiahly nakolko na ich adresu sa posadnuty ludia uškierajú výsmechom. Vôbec ľudia nepochopili a hlavne nevidia pravdu :(

Na novej zemi, sa budova podobá chrámu Hagia Sophia ,verzii aká je v súčastnoti v Turecku. Obrovská kopuloviá strecha ,vsetko nadherné ziarivé biele a mnozstvo ziarivych ludi,ktory sa tam nachazdali vyse roka.

Všetci sa úprimne denne snažili telepaticky spojit s ludmi respektive ich dusami,ktoré neprešli. Cítila som ako velmi im záleží dopomoct k zmene myslienok, aby ludia odpustili a zmenili sa ,aby našli cestu k Bohu,lebo ich pripravujú na posledný súd,kde este kazda dusa moze dostat sancu pred tím ako bude naveky zatratená a rozloží sa na fragmenty pričom bude vtiahnutá spať k Bozskému zdroju sťaby zbytková energia. Svetelne bytosti sa snažia pomôcť tím,ktorý sa stratili na ceste poznania,aby mohli vzostupiť do vyssej vibracie 5Dimenzie a neskor do 9tej, aby sa s nich stalo nadherné žiarivé svetlo vedomia. Na novej zemi sa premiestnujem veľmi ľahko. doslova si len pomyslim a zrazu som ako žiarivé svetlo ,ktoré sa premiestni kamkolvek.Taký príklad je na priklad na zábere vid nizsie. Je to zo serialu hviezdna brána Atlantis.

Tieto zážitky boli pre mna silnym otrasom a od vtedy veľmi často nad mojim pozemskym príbytkom prelietavajú tanierové lode,aby ma pozdravili. Vidim ich iba vnutornym pohladom.Ich lode majú nadhernú zelenú svetelnu ziaru aury. Ked prichazdaju ihned ich telepaticky pocut prostrednictvom vysokych pisklavych zvukov.Vzdy mi telepaticky posielaju odkaz,aby som vysla von. Na urovni strechy mame balkon. Je nadherne ,ze na mna myslia a teraz rozumiem pasáži v biblii: evan.podla Matusa 24:16 vtedy tí, čo budú v Judei, nech utečú do hôr; 17 kto bude na streche, nech nezostupuje vziať si niečo z domu, 18 a kto bude na poli, nech sa nevracia vziať si plášť.

Prosila som pana Boha ze toto čo som videla ludi nepresvedci len ako slovo a ci by ma mohol navygovat aby som aj nasla nejaky dokaz o tom co som videla a nasla som: velmi podobny obrazok s vnutra materskej cigaretovej lode /vid v prilohe/ ako vizia zosnuleho spisovatela A.C.Clarke.Našla som aj zabery ako tanierove lode vstupuju do mensej cigaretovej lodi

aj fotografiu cigaretovej lodi za svitu mesiaca (ked si zvadcite obrazok tak ich lod uvidite nad horou) https://www.foto-webcam.eu/webcam/pendling-ost/2016/11/14/2230 )

Pokračujem v príbehu ďalej,kedže stav sa neustále vyvija.

30.3.2020 ma bol navštíviť sám Ježiš ,ako vždy s veľkým gestom načiahnutia ruky ma volal k sebe,našeho európskeho času o polnoci. /Nezabudajme,že v Jeruzaeme je považovaný začiatok nového dňa po západe slnka./

Prišiel a povedal mi:"buď pripravená!" Odpovedala som ,áno som ,hned? idem! a on : "nie...nie teraz,vyčkaj ,ale buď pripravená" Nuž,opať po tomto nádhernom zážitku som nezažmúrila oči na 3 dni a 3noci ,pretože každé takéto stretnutie s anjelskymi bytostami vo mne naštartuje každú bunku v tele ktoré skáču radosťou:) Pocit toje akoby ste vypili veľa kávy a doslova by ste najradšej vyskočili s tela:) Nemyslite si ,ze prisiel iba za mnou. Nie prisiel za kazdym,kto je pripraveny k vzostupu a poculo to celé mesto https://youtu.be/O9tgwpxrlgg


Od vtedy čakám v najvyšej pohotovosti,pretože viem že čas sa priblížil. Neskutočne som sa potešila a sledovala čo sa bude vo svete diať. Znova som mohla uvidieť na vlastné oči ako sa ľudom v aure znižuje symbol smrti smerom ku hlave. Práve spustili program "zlovidu" a manipuláciu skrze strach aby nastolili temné bytosti svoj nový svetovy poriadok ,ktory zotročí každého kto ostane na planete zem v 3diemnzii. Ked systém /vláda/ zahlásil,že testovania sa musia zučastnit vsetci dobrovolne avsak bez testou nebudú môct ísť nikam hned ,ma napadlo ,ze toto nebude náhoda prečo Jezis bol trubením oznamovať svoje priblíženie. Pozrela som sa na infomacné pole,či toto testovanie je oným znamením šelmi o akej sa píše v biblii a hľa ,ihned som dostala potvrdenie ,že áno. Pátrala som,ved to je len test,tak čo za tím može byt? Prosila som Otca Boha aby ma navigoval.Narazila som na viacerych doktorov,ktory spominajú,že antigén znamená očkovanie a takého očkovania sa vykonávaju už dlhší čas v zahraniči nielen u ľudí ale najmä na dobytku. Cítila som potrebu varovať ľudí okolo seba ktorý neboli zlými ľudmi a tak mali možnosť byt vytrhnuty s tohto sveta anjelskymi bytostami ,avšak nik tomu neveril aj keď sám Matelko povedal verejne na otázku novinára ,aký je plán B? Citujem: "Ľudia by sa asi vystrašili, keby som im povedal že, plán "B" je čipovanie ľudí " ,pridal k tomu ironickú poznámku a! vzápäti nato povedal že "nebojte sa zrealizujeme plán B,ja verím dobrému srdcu zdravotníkov" https://www.youtube.com/watch?v=DAZoscL29MA Takže ,ešte stále si myslite že vás nechcú očipovat? Veď už dávno sa používa v zahraničí nanotechnológolia,ktorú na slovensku ešte ludia bežne nepoznajú.

Následne prebehlo testovanie slovákov,ale toto sa realizovalo aj mnohych iných krajinach sveta.Mnohý ludia išli na očkovanie bez toho,aby vedeli čo imto pchajú priamo do mozgu ako "znamenie na čelo" cez nosné dierky:( Sledovala som mnohych ludi naokolo a vsetci mali následný rovnaky priebeh.

Každému ktorý bol na testovaniach od 30.10.2020 sa začala prudko meniť aura uz v ten deň.Dokonca mnohym bolo už do predu čitatelné ze sa pridajú k šelme/systému , aj keď oni sami tvrdili,že určite nepôjdu. Nakoniec mito aj mnohý potvrdili,že boli....

Čo sa dialo s ľudmi po energetickej stránke? teda,čo bolo vidietlne u nich v ich aure?

Prvý týždeň po zavedeni čohosi čo nemalo žiaden certifikát ani oprávnenie pre používanie,pričom to ľuďom mohol cez nos vopchat akykolvek zverolekár či praktikant sa infikovanému /nazvem to tak ,pretože tak sato javilo v ich poli/ v oblasti mozgu začala rozpínať žlto-šedomorá farba,čo nesie význam prenos infomácií falošného slova ako roboti ktorý prijímajú falošné/nepravdivé impulzy a zároveň ,každý takýto človek niesol vyznam energie ako udavač! Približila som si pohľad do oblasti mozgu a nazrela blissie, čo to tam prijima tie informácie a uvidela som zhrozene malú chobotničku. Jeto podobné ako vo filme Matrix.

Druhý týždeň po testovaní bolo vidiet ako táto falošná informácia sa roztiahla cez celú oblasť hlavy az po srdce a v dolnej časti nôh akoby dotyčny človek stál v akomsi negatívnom infomačnom bahne. Toto zašpinenie sa postupne rozpínalo do každej strany enertetického poľa.

Treti tyždeň ma chytil trojdňový neutíšiteľný plač,pretože som nad tim pôvodne dobrým človekom,čo uveril veľkému bludu v televízii uvidela desivý výjav! Kazdý testovaný mal celú auru negatívnu pričom nad jeho hlavou svietil kriklavý symbol smrti a Božia ruka nad každým vylievala kalych Božieho hnevu,čo vyzeralo ako láva,ktorú mu sám Boh vylieva na celú jeho existenciu.Nič horšie som za posledné roky nevidela a to už nie v takom merítku u toľkých ľudí. Zmocnil sa ma obrovský žial :(

Do 4tyzdnov od testovania,sa stali všetci ludia plne negativnimi pričom nielen ja ale aj mnohý si nemohli nevšimnúť ,že ludom sa doslova zmenil charakter. Vnímam ich každého ako agenta v matrixe.Každy je potencionalny udavač,ktorý si bude obhajovať systém. Každý takýto človek zapredal soju dušu šelme(čo je system), lebo sa bál o svoj život ,namiesto toho aby veril Bohu a nedovolil nikomu poznemnit svoju DNA.Temná strana to má vymyslené.Denne ľudom vymyvaju mozgy cez strach,nabadanie na udavačstvo ,pričom každý má za vinníka každého ,kto len okolo neho prejde bez masky. Rok 2021 už len čaká na svoje zavŕšenie úplnej premeny ľudského človeka na verziu človeka "human 2.0". Človeka ktory už nebude mať žiadne ľudské práva,pretože už nebude ludskou kristovskou bytostou.

Ľudia ,ktorý sa dali tyčinakmi očkovať,sú ako naprogramované roboty ,ktoré netrpezlivo čakajú na ďalšiu várku nanotechnológie ,ktorá zavŕši ich kompletnú premenu na luciferovu rasu.


Nasledne 21.12.2020 prebehlo čosi veľkolepé čo pozmenilo takmer každého kto prijal/či má v pláne prijať/ znamenie šelmi na čelo či na ruku a to UZAVRETIE SVOJHO OSUDU. https://youtu.be/ru3nkTR_B3M


Od tohto datumu takmer kazdy má uzatvoreny svoj osud a tak u neho v aure nieje citalena minulost a ani buducnost.

Ked volam otca Boha aby mi povedal coto tak sa otocil ,ukazal zamietavo prstom a prehlasil s tymto ja uz nechcem mat nic spolocne... take smutne..tolko ludi sa stalo NEludmi a zamietko v sebe kristovske vedomie :(


Koľko bude trvať kým posledný kristovský ľudia budú odsudený zato ,že sa nechcú stat biorobotom?


Potom nastane hon ako na čarodejnice v mene novodobeho tero*rizmu,ale bioroboti uz v tom nebudú vidiet ,ze temným ide o vyhladenie vsetkych kristovskych ludi po celom svete. Ku koncu januara 2021 je pripravenych na prechod 0,4% ludi s celkovej populácie na sveta. Čoskoro ludstvo čaka nútene očkovanie a to je už konecná.Bez čipu clovek sa nedostane nikam.Kazdy si dobrovolne vyberie bud luciferova rasa/otrok alebo kristovsky boží človek ,ktory bude odsúsený na smrť. Nuz,moje telo si zobrať možete,ale dušu vám dobrovoľne nedám!

-a čo nato biblia?

Surface-Modified Nanocarriers for Nose-to-Brain Delivery https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5874847/ je patentovane podavanie vakciny cez nos, do čela a vysvetlenie s biblie co sa deje kedze prave tvoria LUCIFEROVU RASU

„posledné dni" -Iz 24:17 Strach, jama a pasca na teba, obyvateľ zeme!

1.nelipnite na svetskom ako pocuvam ze nemozete ist do prace tak sa radšj nechate testovat...

25 Preto vám hovorím: Nebuďte ustarostení o svoj život, čo budete jesť, ani o svoje telo, čím sa zaodejete. Či život nie je viac ako jedlo a telo viac ako odev? 26 Pozrite sa na nebeské vtáky: nesejú, ani nežnú, ani do stodôl nezhromažďujú, a váš nebeský Otec ich živí. Nie ste vy oveľa viac ako ony? 27 A kto z vás si môže starosťami pridať čo len lakeť k svojmu životu? 28 A čo sa tak staráte o svoj odev? Pozrite sa na poľné ľalie, ako rastú: nepracujú, nepradú; 29 a hovorím vám, že ani Šalamún v celej svojej sláve nebol oblečený tak ako jediná z nich. 30 Keď teda Boh takto oblieka poľnú bylinu, ktorá dnes je tu a zajtra ju hodia do pece, o čo skôr vás, vy maloverní?! 31 Nebuďte teda ustarostení a nehovorte: »Čo budeme jesť?« alebo: »Čo budeme piť?« alebo: »Čo si oblečieme?«! 32 Veď po tomto všetkom sa zháňajú pohania. Váš nebeský Otec predsa vie, že toto všetko potrebujete. 33 Hľadajte teda najprv Božie kráľovstvo a jeho spravodlivosť a toto všetko dostanete navyše. 34 Preto nebuďte ustarostení o zajtrajšok; zajtrajší deň sa postará sám o seba. Každý deň má dosť svojho trápenia.

2,uvedomte si bozie slovo v biblii jetu vsetko do predu napisane

14 Ale ty zostávaj v tom, čo mu si sa naučil a o čom si sa presvedčil vediac, od koho si sa naučil 15 a že od detinstva znáš sväté písma, ktoré ťa môžu učiniť múdrym na spasenie skrze vieru v Kristu Ježišovi. 2Tim 3, 15 16 Každé písmo, vdýchnuté Bohom, je aj užitočné na vynaučovanie, karhanie, naprávanie, na výchovné káznenie v spravedlivosti, 17 aby bol človek Boží dokonalý, ku každému dobrému skutku pripravený.

3,ludia utocia jeden na druheho ale vy viete o com toje

2Tim 3, 1-17

1 Uvedom si však, že v posledných dňoch nastanú ťažké časy. 2 Ľudia budú sebeckí, budú milovať peniaze, budú chvastaví, namyslení, rúhači, neposlušní voči rodičom, nevďační, bezbožní, 3 neláskaví, neľútostní, ohovárači, nezdržanliví, bezohľadní, bez lásky k dobru, 4 zradcovia, nerozvážni, vystatovační, viac milujúci rozkoše ako Boha. 5 Budú mať výzor nábožnosti, ale jej moc budú popierať. Aj od týchto sa odvracaj. 6 Niektorí spomedzi nich totiž vnikajú do domov a podmaňujú si ľahké ženy, obťažené hriechmi a zmietané rozličnými žiadosťami, 7 ktoré sa stále učia, a nikdy nemôžu spoznať pravdu. 8 Ako sa Jannés a Jambrés postavili proti Mojžišovi, tak sa aj títo ľudia protivia pravde. Sú to ľudia so skazenou mysľou a neosvedčení vo viere.

4,Blud je v massmedialnej televizii ,rádiu ktoremu mnohy veria

2Tes 2:11 a preto im Boh pošle mocné pôsobenie bludu, aby uverili lži, 12 aby boli odsúdení všetci, ktorí neuverili pravde, ale si obľúbili neprávosť.

5,verite co vam diktuju politici? prvu varku vam strcia cez nos vlastne az na čelo a druha varka znaku bude na ruku pretoze ste prijal prve znamenie a kedze stracate papieriky tak to kazdy bude mat na ruke tak ze sa to bude dat oskenovat digitalne vsade.

15 A bolo jej dané, aby do obrazu šelmy vložila ducha, aby obraz šelmy aj hovoril a pôsobil, že každý, kto sa nebude klaňať obrazu šelmy, bude usmrtený. 16 A pôsobí, že všetci, malí i veľkí, bohatí i chudobní, slobodní aj otroci, prijímajú na pravú ruku alebo na čelo znak, 17 a že nik nemôže kupovať alebo predávať, iba ten, kto má znak: meno šelmy alebo číslo jej mena. 18 V tomto je múdrosť: Kto má rozum, nech spočíta číslo šelmy; je to číslo človeka a jeho číslo je šesťstošesťdesiatšesť.

6, dostavete 10dennu karanatenu?

Zjv 2, 1-29

10 Neboj sa toho, čo máš trpieť. Hľa, diabol niektorých z vás má uvrhnúť do väzenia, aby ste boli skúšaní; a budete desať dní v súžení. Buď verný až do smrti a dám ti veniec života.

7,ked uz budu mnohy pripojeny k digitalnemu sytému

Zjav 13:15kto sa nebude klaňať obrazu šelmy, bude usmrtený.

21 lebo vtedy bude veľké súženie, aké nebolo od počiatku sveta až doteraz a už ani nebude.

Mt 24, 21

22 A keby sa tie dni neskrátili, nezachránil by sa nik; ale kvôli vyvoleným sa tie dni skrátia.

36 Preto bdejte celý čas a modlite sa, aby ste mohli uniknúť všetkému tomu, čo má prísť, a postaviť sa pred Syna človeka.“

8,no a co sa stane s vami ked znak šelmi prijmete?

Zjv 14:9 Po nich nasledoval iný, tretí anjel a volal mohutným hlasom: „Ak sa niekto bude klaňať šelme a jej obrazu a prijme znak na svoje čelo alebo na svoju ruku, 10 aj ten bude piť z vína Božieho hnevu, nezriedeného, naliateho do čaše jeho hnevu, a bude mučený ohňom a sírou pred svätými anjelmi a pred Baránkom. Zjv 14, 10 11 A dym ich múk bude stúpať na veky vekov a nebudú mať oddychu vo dne v noci tí, čo sa klaňajú šelme a jej obrazu, ani ten, kto by prijal znak jej mena.“ 12 V tomto je trpezlivosť svätých, ktorí zachovávajú Božie prikázania a vieru v Ježiša. 13 A počul som hlas z neba; hovoril: „Napíš: Blahoslavení sú mŕtvi, ktorí umierajú v Pánovi, už odteraz. Áno, hovorí Duch, nech si odpočinú od svojich námah; veď ich skutky idú s nimi.“

P.S: celeho srdca dakujem ze niesom jedina a zazitky s novej zeme ma aj Luisa Muratori,



tesim sa ze nas je viac a pevne verim ze nam bude stale viac! Drzim kazdemu palceky:)


a pridavam odkaz na Rozhovor s Išou ktora taktiez vela o vzostupe vypoveda v serii prednasok na

1 Tesalonickým 4:14 Lebo keď veríme, že Ježiš umrel a vstal z mŕtvych, tak aj Boh privedie spolu s Ním všetkých, ktorí umreli v Ježišovi. 15 Lebo to vám hovoríme slovom Pánovým: my, ktorí zostaneme nažive až do Pánovho príchodu, nepredídeme tých, čo umreli, 16 lebo keď (zaznie) povel a hlas archanjela a Božia trúba, sám Pán zostúpi z neba, a najprv vstanú tí, čo umreli v Kristovi, 17 potom my, ktorí zostaneme nažive, budeme spolu s nimi uchvátení v oblakoch do vzduchu v ústrety Pánovi, a tak budeme stále s Pánom. 18 Tak sa potešujte vospolok týmito slovami. Jan 5:28 24 Veru, veru, hovorím vám: Kto počúva moje slovo a verí tomu, ktorý ma poslal, má večný život a nepôjde na súd, ale prešiel zo smrti do života. 25 Veru, veru, hovorím vám: Prichádza hodina, ba už je tu, keď mŕtvi počujú hlas Božieho Syna, a tí, čo ho počujú, budú žiť. 26 Lebo ako Otec má život sám v sebe, tak dal aj Synovi, aby mal život sám v sebe. 27 A dal mu aj moc súdiť, pretože je Synom človeka. 28 Nedivte sa tomu, lebo prichádza hodina, keď všetci v hroboch počujú jeho hlas 29 a vyjdú: tí, čo robili dobre, budú vzkriesení pre život a tí, čo páchali zlo, budú vzkriesení na odsúdenie. 30 Ja nemôžem nič robiť sám od seba. Súdim, ako počujem. A môj súd je spravodlivý, lebo nehľadám svoju vôľu, ale vôľu toho, ktorý ma poslal. VIAC INFO O LODIACH Korpuskulární loď projevuje sílu ležící na jiné úrovni než je síla na této otáčející se Zemi. Molekulární struktura korpuskulární lodi je jiná než všeobecná molekulární struktura na Zemi. Hovořím-li o všeobec­né molekulární struktuře na Zemi, nemyslím zemské jádro, ný­brž skořápku, která se kolem něho otáčí. Díky silovému poli je sí­la korpuskulární lodě reprezentovaná molekulou jiná, než síla re­prezentovaná touto Zemí. Zároveň je duchovní síla korpuskulární lodi díky poznání jiná. Silové pole se liší od zemského. Nic zemské nemůže být vyzvednuto do korpuskulární lodi bez změny odehrá­vající se v silovém poli těla. Silová pole se musejí shodovat. Člo­věk, který je sám se sebou ve shodě v podobě pravdy, bude mít v silovém poli sílu shodující se se silou korpuskulární lodi v du­chu. Zároveň se shoduje se silou korpuskulární lodě ve hmotě. Ducha a hmotu nelze oddělit. Proto zvýšení síly, k němuž dojde při setkání s korpuskulární lodí bude působit tak, že ho budete moci zacítit ve svém silovém poli. Tak budou ovlivněny buňky. Hranice mezi setkáním dvou silových polí je jemně na­kreslena. Je-li silové pole korpuskulární lodi tak velké, že silové pole člověka je zvýšeno, nemůže snést přírůstky v síle silových polí. Buňky zemřou díky tomu, že jedna odpuzuje druhou. Tělo se rozloží na prach. Na druhé straně, jestliže se silové pole těla sho­duje se silovým polem korpuskulární lodi a s duchem korpusku­lární lodi, přírůstek v síle ovlivňuje vaše silové pole a struktura buněk se nerozloží. Prostřednictvím doplněné síly se zdokonalí. Taková hmota pak stoupne díky síle a duchu. Pak se shodujete s tím druhem hmoty, který představuje korpuskulární loď. Z va­šeho těla se ztratí neklid. Jděte směle a nebojácně do korpuskulární lodi. Bude to pro vás jako projít elektrickým proudem. Věřte, že síla, již přijmete, změní vaše tělo. Zpravodaj č. 23(Diktováno Ortonem 14. srpna 1969)


A co naše děti ? (shrnutí)

„Jestliže jste poslouchali a jestliže jste porozuměli, mohli byste si na tuto otázku snadno odpovědět sami. Když se vás nějaká rodičovská dvojice zeptá na své děti, nemáte možnost jim odpovědět. Žádnou možnost ! Jednou jsem řekl, že děti patří mně. Vysvětlil jsem, že děti patří Bohu. Upozornil jsem vás, že děti jsou něco, co vám bylo poskytnuto jako půjčka. Je to něco, co vám bylo svěřeno jako úkol, abyste jim pomáhali a vedli je životem. Život dítěte nepatří rodičům a nikdy nebude. Patří Bohu.

Dovolte mi ještě jednou jasně říci: Nemůžeme na vás brát větší ohled, než na nějakého malého Číňana. Kladou-li lidé takové otázky, nepochopili vůbec nic. Náš život vypadá zcela jinak než lidský. V situaci, o níž právě mluvíme, pro nás existuje jenom jedna odpověď:

„Nemáme žádný vliv na to, co se stane. Všechno je v Otcových rukách. On, jen On je původcem života. Život patří Jemu. Co se stane s něčími dětmi, záleží na Něm. Nikoli na nás. Dostali jsme poselství lidstvu, které dáváme dále. Nemůžeme však nikomu nic slíbit. Život jednotlivce je nyní v Otcových rukách.“

Vaše starosti jsou zcela zbytečné. Zvláště po tom, co jsem vás učil. To, co jsme vám dali, by vás nyní mělo přimět k úplnému pochopení. Dovolte mi trpět s vámi ještě jednou. Víte, že vám vždy pomáhám a že vám vždy budu pomáhat. Vy to víte !

Člověk se brzy ocitne v situaci, kdy si mnozí lidé budou přát, aby rychle umřeli. Pamatujte na to a nezapomeňte ! Mnoho lidí bude v situaci, kdy budou prosit: „Ať ke mně přijde smrt a vysvobodí mne, vysvobodí mne z mého trápení a utrpení.“ Bude se to týkat milionů a milionů. Mužů, žen, dětí.

Víte, že pomoc je na cestě. Víte, že miliony a miliony lidí se dostanou do vesmírných lodí, v nichž bylo vše pečlivě připraveno na jejich přijetí. Těm, kteří byli zmrzačeni nebo týráni, bude poskytnuta okamžitá pomoc. Účinná a stoprocentní.

Ostatní zemřou. To je něco, co jste sami tak často vyzkoušeli. Ostatně víte, že se brzy inkarnují někde jinde. Zapomenou na všechno: Děti i dospělí. Budou žít nový život na jiném místě. Nebudou vědět, co se s vámi stalo. To je rozdíl mezi nimi a vámi. Oni budou žít nový život. Jejich vzpomínky na to, co se stalo zmizí. Už nebudou trpět. Budou však znovu žít život, v němž existuje mylná představa. Sami o to požádali !

Ti, kteří přežijí, nebudou mít své přátele nebo příbuzné, děti, nebo děti nebudou mít své rodiče. Budou ovšem vědět, kde jejich drazí jsou a jaká je jejich situace. Nebudou trpět, protože budou vědět, že život je něco osobního. Něco absolutně osobního. A učil jsem, že se nemůžete vázat jeden na druhého. Zvlášť duchovně ne. Jinak se nikam nedostanete.

Jiní se výhody této zásady chopili s cílem vlastního prospěchu. Zjistili, že je výhodné být sám. A vůbec nedbali na své blízké. Představují opačný pól. Oni uvedou do chodu to, co je nyní na dosah. Vaše pochopení této skutečnosti musí být dokonalé. Proto si nemůžete dělat starosti. Měli byste vědět, a vy to víte, že je to Bůh. Víte, že život patří Jemu. Tyto skutečnosti jsou pevně zakotveny ve vašem vědomí. Nebudete mít starosti o žádného Člověka, žádné !

Chápete, protože jste se zúčastnili vyučování. Pojďme o kousek dál a podívejme se na situaci klidně.

Mnozí zvás četli knihy Adamského a jiných. Slyšeli jste, že když milujete jeden druhého, když svůj život žijete v souladu se zásadou pravé lásky, nemůžete připustit, aby kdokoliv a za jakýchkoliv okolností trpěl. Potom se pokuste vaše vědomí přesunout mimo Zem a zkuste se na ni podívat zvenčí. Ti, kteří si dnes dělají starosti o své děti, by měli myslet trochu dále, než jen na sebe a na své vlastní děti. Na Zemi jsou matky, které se právě modlí, aby smrt přišla pro jejich děti. Jemně a tiše. Tak, aby dítě mohlo být osvobozeno od utrpení, které mu způsobili jiní. To je pravý obraz vašeho života na Zemi.

Někteří lidé jezdí do Afriky, jiní do Indie. Někdo necítí lítost s nikým, doopravdy. Pouze někteří si uvědomí, co se skutečně děje. Proto se na Zemi stane to, co se chystá. To je jeden z důvodů. Proto když se lidé ptají, jim můžete klidně říci, že Bůh vládne nad životem. Protože byl život zneužit, bude odebrán velké části lidstva.

Rádi pomůžeme každému kdekoliv na Zemi. Slibujeme vám, že můžeme pomoci mnoha dětem, pro něž je to vsoučasnosti na Zemi beznadějné. Těm, které nemají žádnou budoucnost, které nevědí, zda zemřou za dva, osm nebo deset dní hladem a nemocemi. Ony trpěly, ony zápasily. Na ně také myslíme. Pro nás je hroznější dívat se na prodlužované utrpení než na náhlou smrt. Musíte pochopit, že my, kteří známe smrt, její podstatu a zákon, se na nik díváme jinýma očima než Člověk.

Mluvíme-li o Člověku, musím vám říci, že ne všude na Zemi se dívají na smrt tak, jako ve vaší oblasti. Řekl jsem, že sever bude speciálně chráněn, že obyvatelé Skandinávie mají určité vlastnosti, které mohou být použity jako stavební základ. I zde však vyrostl dost silný egoismus. Okolnosti jsou takové, jaké jsou. Smrt sama je nepohodlná, dívá-li se na ni ten, kdo žije v pohodlí. Ten, kdo musí opustit světské statky, ji bere jako hrubou urážku, zatímco soused, který trpí, ji považuje za dar milosti ! Chápeme to. Nám život nelže. Člověk lže sám sobě, protože nevidí věci takové, jaké skutečně jsou.

Stručně jsme se zmínili o mnoha tématech. To, co jsem vám říkal, byste měli být schopni objevit sami. Pro sebe. Řekl jsem, že všechno, co z člověka vychází, se k němu i vrací. Ať už je to dobré nebo špatné. Když o těchto věcech mluvíte s jinými lidmi, měli byste si být plně vědomi obrazu, který jsem vám touto školou poskytl. Musíte o tom mluvit klidně. Pamatujte na jedno: V každém člověku víceméně žije sobec. Jeho já, jeho ego má vysokou pozici. Hodně jsme hovořili o přátelství a jednotě. Pokuste se ale vidět pravý obraz: Jedince dopředu vždy ego hnalo. Byla to touha po moci, moci nad blízkým. Touha mít něco, co druzí lidé neměli: Špatné myšlenky byly vždy hybnou silou většiny lidí.

Nesmíte mne špatně pochopit. Byli a jsou lidé, kteří pracují podle jiných pravidel, kteří udělají cokoliv, aby mohli svým blízkým pomoci. Existují lidé, kteří celé své poznání, duši i tělo do tohoto díla vloží. Všeobecně jsou však hlavními znaky Člověka chamtivost a nafoukanost. Lidé se o nikoho nestarají. Pouze o sebe.

Dělali jste si starosti, když jste to viděli. Neměli byste si je dělat. Měli byste být znepokojeni kvůli vašim blízkým, protože špatně smýšlejí. Nikoli kvůli faktům, před nimiž v důsledku nesprávného myšlení stojí. To byste měli vědět. Nemusíte se znepokojovat kvůli žádnému Člověku. Vy víte, komu Člověk patří. Proto se vás osud žádného Člověka nemůže dotýkat. Je to mimo váš vliv a tak to zůstane. Můžete potěšit ty, kteří potřebují pomoc a útěchu. Můžete jim vyprávět klidně o tom, co jste se učili. Když se vás tito lidé zeptají na to či ono, mohli byste jim velice přesně odpovědět: Člověk se snad mohl učit dříve, než mohl udělat opatření !

Už před 2000 lety jsem lidem domlouval. I tehdy jsem jim říkal pravdu. Nejednal jsem s nimi v rukavičkách, ať už jsem mluvil o podobenství nebo o lidech kolem mne. Čtete-li vaši bibli, můžete vidět, jak jsem se tehdy díval na ten typ lidí, kteří se nyní chystají způsobit totální válku ! Na Člověka, který nemá žádné zábrany, žádnou zdrženlivost při obohacování se na účet souseda !

Lidé na Zemi se nechtěli na má podobenství dívat pořádně. Úmyslně je špatně vykládali, aby využili mne a mé učení k obohacení, k získání moci nad druhými ! Věděli, že jednotlivci budou příliš slabí na to, aby hledali sami. Ale já jsem jim přece řekl, že Člověk musí stát na vlastních nohách a jít vlastní cestou. Upozornil jsem, že Člověk musí sám prosit, že by měl hledat ve své komoře a uvnitř sebe samého.

Přišli ke mně, aby mě dostali, aby mě zrádně napadli. A zeptali se mě, týkalo se to peněžního systému. Moje odpověď nikdy nebyla pochopena ! Řekl jsem jim: Splaťte císaři, co je císařovo a Bohovi, co je Boží. Kdyby tito lidé pochopili, nedali by císaři nic a svému Bohu všechno !

Nic nemůže patřit císaři, nic nemůže patřit jinému Člověku. Žádný jiný Člověk mu nemůže cokoliv vzít. Vůbec nic. To je zločin, porušení ZÁKONA, viděno našima očima ! Podívejte se, kam vás to dovedlo ! Jen to řekněte lidem jasnými slovy. Lidé byli nevázaní a nevázaní jsou dodnes.

Můžete jim však říci, co přijde potom. Můžete jim říci, jaký život by měli žít. Můžete jim vyprávět o tom, jaké budou podmínky pro děti, a že by se lidé kvůli svým dětem neměli znepokojovat. Kdyby totiž měli skutečné obavy, mysleli by na to už před mnoha lety. Teprve když je Člověk sám postižen, začne přemýšlet. Události, které na lidstvo dopadnou způsobí, že mnozí lidé budou přemýšlet a změní své způsoby.

Ale to, co vám neseme my, je poselství radosti. Určitě ! Pamatujte na to !“

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page