top of page

Meditacia "Duchovné liečenie,odpútanie sa od Ega a duchovná milosť"

Meditacia "Duchovné liečenie,odpútanie sa od Ega a duchovná milosť"

http://povilas.visiems.lt/ Putnicke Miesto Merkinės PYRAMID v dedinke Cesukai v Litve postavene mladym muzom Povilas.Zekas,ktoremu sa v roku 1991 zjavil archaniel Michael.

Ked mal mlady chlapec Povilas 7rokov v case oslobodenia Litvy ,ako obycajne chodil sa modlit so silno veriacov babickou.V jeden nezabudnutelny den sa mu vsak zjavil priblizne 30 metrov velky ukaz archaniela Michaela.Velmi jasne uvidel obrovsky stlp svetla,ktoru vnimali aj iny ludia.Jeho zazitok mu spustil informacny kanal s Archanielom a neskor dostal od neho pokyn s presnymi instrukciami na monument ,ktory mla postavit. Trvalo to vela rokov a kedze cela rodina je hlboko veriaca ,dali do tohto projektu vsetko co mali aby sa vola archaniela mohla naplnit. Dlhe hodiny prejednaval so stavitelmi co mal predkreslene v planoch a mnohy ho odmietli ze take cosi postavit nejde. Povilas sa nevzdaval az nasiel potrebnych ludi a zapocal stavat nadherny momument, hned vedla svojho domu a miesta zjavenia.Trvalo mu to celych 10 rokov!Kedze miesto vyvierajucej energie bola velmi silna energia ,a v oblasti lesov je rychle premenlive pocasie ,prisiel dalsi pokyn,ktory ten projekt na dlhy cas pretiahol.Koli rovnovahe,mal postavit na mieste stavbu. Povilas dostal dalsie pokyny na vybudovanie pristresku. Dnesna stavba stoji v celej krase a urcite je v celom sirokom okoli unikatom. Ked si date namahu aby ste pricestovali az sem nezabudajte:Ked vojdete do pyramidy,mali by ste mat jasny zamer s cim chcete pomoct. Nezabnute sa polozit do meditacie ci porozpravat sa predtim so svojimi vnutornymi telami,aby ste zjednotili vase tuzby. Moze to byt cokolvek,ten zamer je energiou Boha vo vas. Urcite si nezabudnite zharmonizovat vsetky svoje tela kym vstupite do pyramidy.Pri pyramide sa nachadzaju tri sochy a pri briezkach je kopcek zeme na ktorom sa Povilasovy zjavil Archaniel.Prave toto miesto je vhodne na meditaciu skupinovu ci pre jednotlivca.

Polozte si otazky:1,Fyzicke telo si pripravene vstupit? A cakajte hlas,ktory vam da telepaticku odpoved 2,Emocionalne telo si pripravene vstupit? A cakajte hlas,ktory vam da telepaticku odpoved 3,Mentalne telo si pripravene vstupit? A cakajte hlas,ktory vam da telepaticku odpoved 4,Spomienkove telo si pripravene vstupit? A cakajte hlas,ktory vam da telepaticku odpoved. Mozno sa aj zarazite alebo pousmejete nad odpovedami,mozte totiz dostat rozne odpovede,dokonca aj take ze nieje zaujem tam vstupit.Preto si zjednotte vsetky svoje tela.Totiz vtedy davate duchu svatemu jasnu spravu! Ak sa vam to nepodarilo,uprimne s laskou poproste aby boli vase tela zjednotene,pripadne mozte poziadat,aby vam bolo ukazane ,ktore vase telo nieje v poriadku a pomoc mu tak vyriesit jeho nerovnovahu. Nezabudajte ze vsetky skumania zaznamenavali ako clovek reaguje a uci sa byt v jednote.Pasca v nas je prejavenie strachom! Ked sa bojime odsekneme sa od zdroja a stiahneme! Druhym krokom prichadza tuzba kontrolovat a dalsim ,ked chceme cely problem na niekoho hodit cize hladame vinnika,avsak iba pochopenie takzvane vykupenie ked zistime ze nieje vinnika nam pomoze dostat nas do ciela, a potom, aby sme sa rozhodli ako dalej chceme ist.Polozte si otazku,drahy boze som pripraveny na zmenu vo svojom zivote? Ukaz mi cestu a stan sa vola tvoja. Majte oci otvorene ,pretoze kazda cesta je vylucne unikatna pre vas samotnych.

My sme vlastne naprogramovany,aby sme robili chyby a nasli vdaka tomu sebauvedomanie.Zakony su rozdelene na Karmu ako zakon nasledku a priciny,zakon kompenzacie,kedy dostavame spat co nieje v rovnovahe a zakon premeny,co je skutocne odpustenie.

Kdekolvek ste,vzdy zacnite odpustenim sebe aj ostatnym.Casto sa stane,ze nase telo spomienok ma zazitky s miesta ci stretnutia s clovekom.Poniektory maju negativne spomienky,co mozeme spozorovat neprijemnymi pocitmi.Lepsie je ak spozorujeme pozitivne spomienky a vtedy mame narastajuci pocit radosti.Preto,,, ked prideme na urcite miesto,my vieme ze ho pozname.Citime sa tam dobre,vieme ze to miesto je nam povedome!Su to mnohe podobne pocity,kedy nasa dusa pouziva spomienkove telo.Nezabudajte ,ze aj doma si mozeme vizualizovat akekolvek miesto ,kde sme boli a citili sa tam dobre.Teda vzdy zaciname krokom odpustenia cize uvolnenia az do pocitu pokoja a prijatia a dalsi krok je ihned so silou noveho rastu ci zrodenia sa moct pohnut dalej.Toto som si urobila aj ja,a s usmevom na tvary musim skonstatovat ze moje pocity boli so stale zvadcujucim usmevom na tvary.Prechadzam so status spytovania sa s predpripravnej meditacii.

-Tu pri kopceku hliny ,je kruh okolo miesta zjavenia sa Archaniela, pomali sa napajam na energiu kedy 3 krat pomali obchadzam po linii kruhu.Vzdy v dolej casti kopceka mam velmi silny pocit placu,len len sa drzim aby som nezacala plakat ako male dieta.Neviem s kadial sa tam nabralo tolko zialu ci zufalstva,ale vidim svoje jemnohmotne telo ako place ,tak urputne ako male dieta,ten plac je tak hlboky,ze sa az neviem vo fyzickom tele nadychnut.Skutocne sa musim udrziat aby som to nepustila vo fyzickej podstate. Pozeram okolo seba na inych ludi, citia to aj oni?Rozmyslam. Pytam sa teda mnohych a potvrdenie prichadza.Viacere zeny citili o iste a mnohe slzu aj vyronili.Kvapky ako slzy znamenaju vnutornu ocistu.A naozaj,akoby sa cele moje vnutro roziarilo, akoby mraky s mysle odisli a nadomou svietia jasne ziarive luce svetla. Postupne sa premiestnujem smerom k pyramide a pozorne si citam navod pred vchodom.Mnohy ludia maju svoje topanky pred vchodom a nieje divu, guma ci lepsie povedane podosva topanok nam robi izolaciu od spojenia s matickou zemou.Vyzuvam si topnaky a prechadzam dverami dnu. Ked vojdete do pyramidy na presklennych stenach si vsimnite cislice 1,2 a 3 ktore su napisane na bielom papiery na stene. Postupujte v smere hodinovych ruciciek podla cisiel.Pomali prechadzajte vonkajsim kruhom pred stranu cisla 1 a postavte sa tvarou k oltaru ,ktory sa nachadza v strede.Vyslovte v duchu mantru,co vam umozni spojenie s Bozskou podstatou.Vhodne je pouzit aj dychove cvicenie a po ukonceni prejdite pred cilso 2.V tomto bode si uvedomujte ze na kohokolvek svoju pozornost obraciate,mali by ste byt v spojeni ,preto si tuto predstavu vizualizujte.Ked sa vam doslova vyjavi pred ocami,vyslite lasku a ukazte svoje vnutro.Precitte si co vas trapi,vylejte si srdce,odlozte hambu,ci prekazky koli ktorym nedokazte sa vyrozpravat ci zdoverit.Berte to akoby ste boli pri najdovernejsom priatelovy a mozte mu povedat cely pribeh.Vsimajte si zvuky ci vnemy v meditacii okolo seba. Dalej prejdite na miesto cislo 3 a opat sa postavte pred centralny oltar.Poproste o moznost zmeny, poproste aby vam bolo ukazane, ci poradene ako danu situaciu vyriesit napravit ci ukoncit.Nezabudnite ,vzdy co sme zasiali sa nam vracia spat,aj ked si to neuvedomujeme alebo sme uz davno zabudli. Viem ,ze mnohy sem prichazdaju koli ich fyzickemu uzdraveniu.Napovedali to mnohe autobusy plne ludmi s vozickami a ich opatrovatelnikmi.Je fascinujuce kolko ludi pritahuje toto zazracne miesto.Som pripravena a mozem zacat meditovat.

-Postupne zdviham svoju energiu a sadam si na zem do stredu pyramidy kde sa nachadzaju farebne kruhy.Je to ako hlbsi krok do naseho vnutra.Prvy krokspravim do trojuholnikoveho utvaru bledunko modrej farby.Striedaju sa na nom farby, biela dalej fialkova a ja si postupne predstavujem kazdu tuto farbu ktorou sa nechavam oblkopit a az som nou naplnena postupne prechadzam na dalsiu farbu zelenkavu ,zltu az sa priblizim co najviac sa da k cervenemu kruhu. Na oltary je 7 nadob ktore predstavuju 7 nabozenstiev ci cakier,a kazde rano tam Povilas vklada svate oblatky.V uplnom strede na zemi je symbol bielej sipky. Sipka znazornuje smer a kruhy v ktorych som sa postupne priblizovala k stredu znazornuju celistvost,dokonalost,vecnost aj nekonecnost,ci symbol bohatstva duchovneho aj hmotneho.Pocas celej predpriparvy sa na vysoke energie koli dolezitej meditacii,ktoru tu mienim prejst sa mi neustale vyjavovali mnohe symboliky. Najcastejsie symbol oka ktore znazornuje Boha, ako vsevidiacu a vsadepritomnu enegiu,ale aj symbol Kriza,ktory vyjadruje prepojenie zvislej a vodorovnej ciary ako spojenie protikladov ducha a hmoty,svtela a tmy,ci vedomia a nevedomia alebo zivota a smrti.V krestanstve symbol znazornuje Bozsku spravodlivost a symbol Hviezdy,ktoru som neustale v obrovskej velkosti videla doslova blikat nad mojou hlavou v smere vychodu slnka.Hviezda znamena zmysel pre sebaocenenie,vysoke sebavedomie.Pricom vadcsie mnozstvo hviezd ktore blikali neustale po mojich perifernych stranach znamena vysoky pocet malych dielcich cielov alebo vela moznosti ,ktore sa tvorcovy naskutuju.Hviezdy vidim padat casto aj vo svojom beznom zivote a tak je to uz mojou sucastou z emi pripominaju jedinecnost individuality.Hviezdy su symbolom inspiracie akesi voditka osudu. Malo ludi vie komunikovat s ich vyznamom.Mne vzdy prinasaju usmev na tvary.Ludia si tento jav vysvetluju zeto sa vam zjavuju energie anjelov avsak nikdy sami to nepotvrdilo. S darom jasnovidnosti mozem vidiet co je okolo mna a to uz je krocik ku komunikacii.Kazdy krat smerom hore sa mi silne ukazala jedna velka hviezda symbol Pentagram – Najznámejší magický znak je pentagram, pätťcípá nevyplnená hviezda, ktorej jednotlivé strany sa navzájom prelínajú. Je obrazom človeka (2 ruky, 2 nohy a hlava). Označuje tiež mystických päť elementov či princípov. Oheň, zem, vzduch, vodu a svetového, božského ducha. Pentagram postavený na jeden vrchol je známym symbolom, ktorý užívajú temní mágovia. Pôvodne ale značil vyšší stupeň zasvätenia alebo slúžil ako štít proti magickým útokom.

Pyramida stoji na trojuholnikovej zakladni ktory predstavuje silu a ukazuje smer.Trojuholnik so spickou dole poukazuje na zensky princip a so spickou hore muszky princip.Je to ako muzska a zenska cast osobnosti a tu na tomto mieste je navzajom poprepajana.Trojuholniky tiez mozu upozornovat ze sa nevenujeme dostatocne vnutornemu svetu a zijeme prilis povrchne,zaroven symbolizuje svatu trojicu a tak Bozsku jednotu.jasnovidne je krasne vidiet ako je s centralnej vrchnej casti monumentu rozvedena energia akoby po hromozvode do4roch svetovych stran po stranch stein kupoly.Su to uzastne ukazy,toto umoznuje rozsirenie prietoku svetelnej energie.Kazdy jasnovidny jedinec si toho urcite vsimne,ked ma napadla ma myslienka pri pohlade na kriz.Sam Polivas mi povedal.Urcite sa samotneho kriza umiestneho v stede nedotykajte ,mohlo by vam to doslova spalit vase cakry,preto dbajte na harmonizaciu a zvysenie vasej energie.Ked som si tam na to miesto klakol dotkol som sa korunnou cakrou kriza a uvidel som vsetkych avatarou zeme.Bolo to uzastne,pocitil som ze kazdy mame Boha v sebe! Pamatala som na jeho slova,moje zharmonizovanie s miestom pre dnesny den je u konca.Rano este pred vychodom slnka si opat prejdem 4 kilometre peso ,aby som sa opat mohla uz pripravena vniest do hlbok mojich inkarnacii ,vizii a podob s moznostami napravit co sa da vdaka dolezitej meditacii "Duchovné liečenie,odpútanie sa od Ega a duchovná milosť"

-Budcek zvoni a ja sa zobudzam este za tmy,aby som lesom mohla prejst k pyramide.Tak velmi sa tesim! Toto je jedine miesto ,ktore je ostvorene Nonstop! Uplne som v uzase,kolko krat by som tuzila ist na vinimocne miesta ci do katedral v hodinu kedy tam mozem byt sama a chvalospevmi oslavovat Boziu pritomnost.Je smutne,ze takeho miesta sa vsade zamykaju po celom svete, ze je tam je straz ci kamery ,ci million turistou a snad ani nieje moznost si vychutnat pritomnost osamote.Kazdym krokom krorym sa priblizujem si uz predstavujem ako zacnem dnesny den s prvymi lucami svetla a budem spievat chvalospevy divotvorcovy.Les je plny nadherneho spevu vtakov a by som spievala s kazdym jednym.Tie tony ma sprevazdaju a ja sa pomali blizim k miestu.

Opat sa postupne harmonizujem,v pyramide medituje zena s nemecka ktora tu bola celu noc.Nadychnem sa a pomali zacinam spievat chvalospevy.Ani som si to neuvedomila ale presla 1 hodina.Ten cas akoby sa zastavil a ja som uplne uletela do inych sfer.Mozem zacat svoju dolezitu meditaciu.

-Zatvaram oci,pomaly dycham a sustedim pozornost na svoje chodidla, tak ako dycham vnimam ako biele liecive svetlo vnika do mojich noh a postupne prechadza do mojich stehien,brucha a liecive svetlo prudi aj do mojho brucha,pluc a postupne sa premiestnuje cez moje ramena ruk a dlane.Svetlo prudi do mojeho krku ,tvary a hlavy.A predstavujem si ako vchadzam k pyramide pricom si vyslovujem v duchu mantru. Bud vola tvoja.Nadych a vydych a ako dycham sa sutredim do svojeho vnutra na zamer pretvorenia.A ked som pripravena sa pomalicky presuvam v smere hodinovych ruciciek k cilsu 1 ,pricom sa staviam celom k oltaru a ako tam stojim na bode jedna spievajuc mantru ,ako chvalospev bohu na iniciovanie prudenia bozskej energie,precitujem svoje spojenie zo zdrojom a pomalicky sa presuvam do casti kde sa nachadza cislica dva.Precitujem dalsiu energiu,vysielam so srdca cistu lasku a ziadam aby ku mne prisiel Jezis a svata Maria.pricom Jezis stoji po mojej pravej ruke a svata maria po mojej lavej,precitujem podporu a lasku.Precitujem ako svojimi rukami s poza mojho chrbta od srdca sa otvaram,pretoze iba skrze srdce naplnene laskou sa mozme liecit.Vnimam ako mi svata maria pripomina:Moja milovana,si dusou ale niesi timto telom,mas emocionalne telo a ty niesim tim telom,mas aj telo spomienok ale niesi ani tim telom. To vsetko co dostavas je tvojou dusou ,pretoze si bozou iskrou a existujes vdaka laske.Vnimam a precitujem svetlo svojej duse.Ziari okolo mna do stran prenadherna zelenkava farba,a smerom od srdca sviemi obrovskou bledunko ruzovou s jemnym fialkovym nadychom. Vysielam lasku stvoritelovy.zapocnem moju ulohu, a volam svoje fyzicke telo,ziadam ho aby sa postavilo priamo predomna.Pozeram sa do oci svojho ludskeho tela.Vidim sa ako zlatovlastka s dlhymi padajucimi vlasmi v bledych satoch a pytam sa ake posolstvo mi prinasas? Zivot.Prijala si moznost prejavit sa a uzivaj si to celym svojim fyzickym bitim. Pytam sa otazku co mi brani v cistom prejaveni sa vo fyzickom tele? A vidim zastupy ludi,ktory sudia a prave koli fyzickemu telu nevedia vidiet vnutornu skytu podstatu,ktoru tu mam. Pytam sa kto toto zacal a vidim obraz svojej genetickej matky so sucastneho zivota,ale zaroven aj mnohe inkarnacie inych zien co mi dali zivot.Nevideli ma naozaj taku aka som bola a aka som aj teraz! Predstavujem si ich,je ich tak strasne vela,snad stotisicky zien a vraciam im ich obmedzujuce vzorce spravnia.Ja uz nevladzem dalej niest tieto vzorce ktore ste mi dali, priesvitnymi rukami ich podavam k noham tychto ludi s najvadcou pokorou.Davam vam ich spat. Beriem do ruk svetelny mec archaniela Michaela a spolu odsekavame mecom toto spojenie. Dycham a dovolujem vsetkym zucastnenim aby odisli do svetla.Vnimam ako pristupila svata Maria a obima moje fyzicke telo s laskou,ktore lieci.Otvaram svoju naruc a prijimam toto svoje sucastne fyzicke telo.Dovolujem aby svetlo boha, naplnalo toto nove spojenie a telo sa ku mne opat pripaja.Nadych a pokracujem dalsou urovnou.

Teraz prehovaram k svojmu emocionalnemu telu.Aky je ten zamer ktory chcem nasledovat ? a otvara sa mi ihned obrovsky luc svetla.Pomali dycham a opat zvysujem lasku a svetlo svojej duse a ziadam svoje emocionalne telo,aby sa postavilo predomna.Vidim este dlhsie vlasy, vyzor staby vily Amalky s rozpravky ,ktoru si pamatam s detstva, a pytam sa,aky problem ci pocity moje emocionalne telo musi casto riesit.A akym sposobom toto emocionalne telo mozem zosuladit so svojim vyssim zamerom? Postava stoji v zaplave svetla a vznasa sa,jemne sklonila hlavku a vyronila slzicku.Dobre,toto citim, tu netrea slova.Volam toho ci tych ,ktory vytvorili tento emocionalny blok,prosim pridite volam vas.Ludsky smutok ktory sa zaryl hlboko do dusi.Utrpenie,ktore ostava ako rany s ludskeho fyzickeho zivota.Vidim zastupy ludi a moje telo v podobe svateho zjavenia,ako radim,ako na mna zabuduju,az uplne spomienky zaniesol prach a prestali verit v bozsku podstatu.Preto transformujem tuto energiu a opat sa dlhymi priesvitnimi rukami nacahujem do svojeho vnutra a vraciam im spat s najvadcou pokorou to vsetko co uz nevladzem dalej niest. A hovorim im :nieje mojim osudom toto vsetko niest za vas,a opat archaniel Michael sa postavy ku mne a spolu pretneme toto puto medzi nami.Pomali dycham ,s myslienkami ze im dovolujem odist a ukazkou ako aj oni mozu svojim predkom vratit vsetky tie modeli ,ktore nemusia za nich niest. Prichadza ku mne Maria a obima ma svojou liecivou laskavou energiou. Vnimam ako aj toto emocionalne telo sa uzdravuje,a opat na tvary vidim radostny usmev,bez trapenia.Pripajam svoje telo opat k mojmu telu a ziadam ho aby sa stalo sucastou mojho zameru. Obe moje tela aj fyzicke aj emocionalne sa prepajaju,akoby som ozivala stale viac a viac.Pomali dycham ,a opat vysielam lasku smerom k duchovenmu chramu a ziadam aby ku mne prislo moje telo spomienok a postavilo sa predomna. Pozeram samu do oci,,,, do mojho tela spomienok. Vidim problematicke spomienky ,kde sa mi ukazuje obraz starej nevladnej zeny,ktora je znicena nanosmi spomienok,ktore uz nevladze niest.Tie vsetky krivdy,negativita, zloba a tazke spomienky s fyzickeho sveta. Vidim chudobu a triznenie. Manipulaciu mocou ludmi,ktory zabijaju jeden drujeho s chamtivostou po moci a vladnuti.Tolko utrpenia,ktoru uz nevladzem za cely svet niest. Ta zubozena zena tam len tak stoji a co chvila spadne od vycerpania.Za nou vidim strasny pohlad na prirodu uplne zdevasovanu,akoby ta padla atomova bomba,je to ruhanie sa tomuto svetu! Pytam sa co ma teda obmedzuje ci zvazuje negativnym sposobom? Su to krivdy,ktore sa deju na tomto svete,v mene moci. S pokorou im hovorim,a uz nevladzem dalej niest toto co ma tazi,model tuzby po ovladnuti,moci, nicenia,smrti.A opat naciahnem priesvitne ruky naciahnuc do utrob spomienkoveho tela ,pricom im vraciam k noham ich modeli. Archaniel Michael uz stoji pri mne a svetelnym mecom pretiname toto spojenie.Dycham s hlboka,a dovolujem vsetkym zucastnenim ,aby odisli do svetla. Prijimam ako Kristus a Svata Maria obymaju toto spomienkove telo.Hovorim aj vsetkym tim ludom,aj vy mozte odovzdat tu spomienku tim od ktorych ju mate. Obimam svoje telo spomienok a nechavam Krista a Svatu Mariu aby ho naplnili laskou. Beriem zamer tohto tela a spajam ho s ostatnymi telami.Nadychom prepojujem spojenie mojho fyzickeho,emocionalneho a tela spomienok s mojou dusou.A opat vysielam svoju lasku smerom ku Boziemu chramu.Som tam a prijimam svoje mentalne telo.Telo mojich spomienok a domienok so ziadostou aby sa postavilo priamo predomna.Pozeram sa do oci svojho mentalneho tela.Vnimam ake presvedcenia v sebe nesiem v sebe ,ktore mi brania na napojenie sa na vyssi zamer mojej duse. Prikazy a zakazy,co su v podobach ako pravidla tohto pozemskeho zivota.Tie, ktore musime dodrziavat tie, ktore si iny vymyslaju aby sa mali za co sa skryvat! Tie rozne polena pod kolena ,ktorymi nas iny manipuluju.Pravidla! paragrafy! vraj nas neospravedlnuje ak ich nepozname.! Pri moci je kazdu chvilku niekto iny a velmi rychlo menia zakony tak, ako vyhouju len a len im az pokial nepride iny a ten to opat ako vykoristovatel zneuziva svoj zamer.Obmedzovanie...Nezmyslene obmedzovanie zakonmi,ktore iba znemoznuju slobodne zit.Predstavujem si ,kto za tim vsetkym je,ked uvidim obrovske zastupy ludi roznych vekovych kategorii aj narodnosti. Ludia ,vraciam vam spat vase modeli spravania s pokorou.Podavam im to vsetko k noham.Ja uz nevlazdem niest tento vas zamer,toto vase presvedcenie,prosim zoberte si ho spat.Archaniel Michael uz stoji pri mne a spolu presekavame toto spojenie medzi nimi a mnou.Nechavam ich odist do svetla a spolu s nimi aj moje presvedcenie. Dycham s hlboka a prijima ako opat pristupuje Svata Maria a obima liecivou energiou moje mentalne telo.Otvaram teraz aj ja svoju naruc a obimam svoje uzdravene mentalne telo ,pricom ho prepajam so svojim srdcom.A hovorim o svojom zamere mojmu mentalnemu telu. Je to laska k bohu s najvadcim oslobodenim,pricom prepajam aj toto telo k svojim ostatnym telam. Dakujem Kristovy aj Svatej Marii s laskou za ich podporu a pomoc.

Pomalicky v smere hodinovych ruciciek sa posuvam v pyramide dalej,vnimam milost a silu ducha svateho v kazdej mojej podobe. Volam archaniela Michaela po pravej strane v cervenom ziarivom svelte, a vdychujem silne svetlo do mojej vole aj do vsetkych mojich tiel.Svetlo odvahy ,sily ,viery a pravdy.Vo svojom vnutry si hovorim: vdychujem Michaelovo svetlo, odvahy,sily a viery,pravdy do mojho fyzickeho a emocionalneho ,spomienkoveho a menatalneho tela.S dalsim nadychom sustredim svoju pozornost na lavu stranu svojho tela.Privolama k sebe archaniela Rafaela ,ktory prichadza vo svetle fialoveho luca svetla. Vdychujem do vsetkych svojich tiel Rafaelovo svetlo ,jasnost.Vdychujem mudrost, svetlo,jasnost do svojeho fyzickeho a emocionalneho ,spomienkoveho a mentalneho tela. Ako v spojeni s najvyssim zamerom svojej duse,dycham s hlboka a zameriavam svoju pozornost za svoj chrbat.Volam Archaniela Gabriela do oblasti za mojim chrbtom v nebesky modrom svetle luca.A do vsetkych svojich tiel teraz vdychujem Gabrielov sucit,lasku a odpustenie .Vdychujem boziu lasku ,sucit a odpustenie do vsetkych mojich tiel fyzickeho a emocionalneho ,spomienkoveho a menatalneho tela od archaniela Gabriela.Dycham s hlboka a pomali presuvam svoju pozornost do oblasti pred mojim telom.Volam Archaniela Uriela v strieborno bielom plameni svetla.Uriel predstavuje element zeme a zostupenie.Vdychujem do vsetkych svojich tiel spojenie pokoja,harmonie a spojenia s velkou tuzbou spoznat a zazit to.Spajam sa s timto svetlom.Hovorim svojmu telu,moje milovane ,prosim podporuj ma aby som ta nasla vo svojom srdci,aby som spoznala vsetku Boziu lasku prostrednictvom srdca smerom k vyssej pravde.

-Teraz som pripravena,prejst smerom k stredu,kde vidim viacere kruhy,pricom kazdy s tychto kruhov mi prinasa blizsie spoznanie zameru.Vstupujem do bieleho kruhu tvarou k oltaru,ake posolstvo mi prichadza? Bud svetlo, a vsetko prezarujem aby som jasne vidila na cestu ktorou idem a pomalicky vstupujem do fialkoveho kruhu a vnimam ake posolstvo mi prichadza od ducha svateho: o tom kym skutocne som. Ziara je tak obrovska,je to ako cele univerzum, obrovska hybna sila bitia.Som ako mliecna draha,zaciatok aj koniec.Postupujem dalej do dalsieho kruhu a prijimam posolstvo o tomkym som v tejto urovni.V myslienkach mi znie hlas: Si zivot co prijima zivot,radost co rozkveta,mudrost co prudi navokol,otvaras svoju naruc ako kvet ktory kvitne, dovoluj kazdej vcielke sa napit nektaru ktory mas,aby mali iny skusenost,aby sa priblizili k Bozskemu. Postupujem dalej do zelenkaveho kruhu,a vtomto mieste vnimam posolstvo od ducha o tom kto skutocne som.V mojej mysli zazmie usmev,ale ved ty vies uz kym si,vies to davno.Nenechaj sa zmiest neverenim neveriacych,toto je to cim si a nikto to nezmeni,si tou najcistejsou podobou Bozskej podstaty,a ty to uz davno vies.Dalej postupujem do cerveneho kruhu a dotikam sa oltara a nechavam aby mi duch svaty odpovedal na otazku,ked mi ihned znie odpoved,som kto som. Povzdvihujem svoje ruky smerom k nebesiam a prijimam s neba silu cisteho svetla.Otacam svoje ruky potom aj k zemi a precitujem spojenie s matkou Zemou.Precitujem ako opat stojim pri oltary a beriem si s jeneho s kalichou svatu oblatku a pomalicky v smere hodinovych ruciciek sa pohybujem tak az kym pridem tvarou pred kriz boha.Pomalicky a jemne sa dotknem tohto nastroja bozej lasky.Vo svojom srdci v pokore modlitby prednasam este raz svoj zamer odputanie sa od vsetkeho negativneho ,co ma pomahat aj inym nachadzat tu spravnu cestu.Ked som to dokazala tu a aj v nohych predoslych bitiach verim,v seba ale aj v inych ze tu cestu opat najdu. Dakujem za vsetko liecenie a vsetko co som prijala na tejto ceste. Dycham s hlboka a pomalicky sa vraciam k uvedomeniu si svojho fyzickeho tela.

Moja meditacia je cestou oslobodenia sa.Umoznila mi preseknut spojenia,ktore mali moje tela. Moje dalsie poslanie ktore citim je pomoct svetu a tak pokracujem…

- -V meditacii opat ziadam Stvoritela ,co je to najdolezitejsie co treba riesit?V hlave mi zneju slova:zradu,mnohych ludi,odvratenie tvare od viery,a ich velke ocakavanie,ktore sa im nenaplnilo.Zalial ich velky hnev,hladali vinnika.Hnev ludi ktory hlasali vieru.Ludia, ktory im ukazovali falosnu cestu.Pozeram sa na vizie a myslienky zaplavujuce moju mysel,pricom sa roziarila na domnou cela obloha svetiel.

Pomozete mi?pytam sa,s prepojenim na Bozsku silu,ktorej zaroven posielam lasku.Vsetko zrazu stmavlo a ukazal s ami vyjav obrovskeho kruhu tmavej cervenej farby s ciernou asi v 3 metrovej podobe a postupne sa scvrkaval pred mojimi ocami.Zmensoval sa a zmensoval az bol velkosti niekolkych centimetrov,v tom vidim jasny obraz ludskeho bijuceho srdca.So zaujmom sledujem ako ludske srdce bije v pravidelnych tepoch srdecneho pohybu.Srdce – je symbol lásky a to nielen medzi dvoma ľuďmi. Záleží na jeho farbe. Ak je zlaté – Božská láska, bezpodmienečná a nekonečná, modré – láska duchovných bytostí – ochrancov (anjelov strážnych), fialové – láska spojená s pokorou a najmä na báze duší, červené – partnerská láska, ružové – láska medzi čerstvo zamilovanými, oranžové – láska človeka k Bohu, žlté – láska pretkaná majetníctvom a žiarlivosťou. I počet sŕdc môže hovoriť o význame – 6-rodina, 3-telesná, 1-láska ku mne samotnému, 2-láska k tomu druhému, 4-vyrovnaná harmonická láska, 5-premenlivá láska, 7-duchovná láska, 8-osudová láska, 9- Božská láska

V sekunde ma zaujme zablesk svetla nad nim.Rychlostou sa zabodne mec do neho a dalsi s pravej strany a do tretice s lavej strany.Srdce zblklo planemom ktory vytvoril 3 plamene na jeho vrchole a postupne sa zmensovalo v zaplave zlateho svetla s poza neho,az sa uplne obraz presvetlil ziarivou zlatou farbou v smere vychodu slnka.Zaujalo ma dalsie miesto.. Rozmyslam nad prudenim energie, na kopule vidim ako sa otvoril silne prenikavy prud.Styry velke sily ktore pracuju so stvoritelom ohen(archaniel Michael) ,vzduch( archaniel Gabriel) ,zem (archaniel Uriel) , voda(archanielrafael),takto spolu pracuju ,aby sa koleso zivota tocilo.

V kopule je vela ludi v tom zacne spievat samotny Povilas a ja vnimam nadherne rozprudenie bozskej bledunkomodrastej energie.Dostavam pokyn,ides.Ponorena do meditacie prepoziciavam Bozskej sile svoj hlas.Spev jemnej zenskej energie sa rozlieha v celej kopule a nahle akoby sa cely svet zastavil, nepocujem ani sum listia lesa,vsetko stichlo a cez hlas sa rozpina obrovska energia bledulinko modrastych ornamentov.Chvalospevy stvoritelovy s lahkostou hladia celu planetu, kazdeho co je na nej bez rozdielu,akoby sa zvolava posledna moznost odchodu. Tak ako sa rozpinala cela ta obrovitanska energia, v tom prichadza spat privalova vlna. Zda sa mi ze vidim obrovske ale naozaj obrovske mnozstvo ciernych krizov, s dialky prilietaju, su to ako cierne vtaci,cely krdel. Hufy prilietaju vysoko nadomnou a zmetene poletuju sem a tam. Moje vnutro s nicoho nic krici smerom hore.Hladam pre vas pomoc,prepajam sa na najvyssi zdroj a hladam pre vas cestu!Bud vola tvoja!Moje telo je v uplnom tranze a ja len vnimam ako som zmenila styl tonov hlasu, ja nechavam spievat skrze toto telo, ja im prepoziciavam moznost obhajit sa. Spevy sa menia na zalospevy akoby sa vsetky tie duse co nadomnou lietaju tuzili dostat do neba.Rozhovory s najvyssim prechadzaju cezo mna a ja citim kazde male utrpenia ludstva.Oh boze, nepoznam okrem Jezisa ci svatej Marii kto by mohol uniest tolko zialu,teraz chapem, ze toto je cesta na ktoru som bola predurcena.Dohovarala som sa s nebom pricom sa transformoval hlas v kopuli,aby kazdy vsetko to s cim tam prisiel,co tam priniesol,mohol expresne poslat priamo hore.Duse si vyliali svoje pocity,utvoril sa obrovsky utvar vyru.Bola to ako cesta smerom hore.Cesta priamo do neba,ktora sa mi ukazala priamo pred ocami pri pohlade do hora.Uzastne,fascinujuce, ved to ma giganticke rozmery!Spirala sa zacala krutit a doslova vysavala vsetky tie cierne krize akoby cierne vtaky ktore v spiralovitom utvare leteli smerom co najvysie.Zasla som uchvatenim,ved ich tam bolo snad miliardy,toto bolo nieco tak ginaticke ze by si to clovek ledva dokazal predstavit azda ako ciernu dieru v nasej galaxii? Pochod zidov,preletelo mi myslienkou,ludia odleteli a cierne nebo sa postupne zmensovalo az na ciernu bodku,az uplne zmizlo.Mne sa velmi ulavilo a akoby opat cele miesto zalial spatny prival spiraloviteho ziariveho svetla.V tom momente som opat precitla vo svojom fyzickom tele,bola som kanalom bozej energie,ako telefonna linka cez ktoru sa miliony dusi dovolali priamo k stvoritelovy.Otvorim oci a mala som pocit ze kazdy kto tam bol to precitil tak intenzivne ako ja.Ludia stali a pozerali,asi ani mnohy nechapali co sa to tam vlastne dialo a coho boli svedkami.Dolezite je ze som vedela: svoju ulohu som splnila :)

Tak skoncila moja uzastna cesta za meditaciami na toto vinimocne miesto.

Pomalicky vychadzam von s chramu a viem ze sa do neho mozem kedykolvek vratit ked budem mat pocit ze sa potrebujem spojit s bozskou energiou.

Špirála - je symbol cesty. Tiež symbolizuje nekonečno a neustály duchovný rozvoj. I ľudstvo a jeho evolúcia má tvar špirály. Špirály, ktoré sa zatáčajú doprava (v smere hodinových ručičiek) majú “pozitívny” smer a značia rozvoj. Špirály stočené doľava majú význam opačný, rušia niečo, čo už bolo.

Vtáci – starobylý symbol ľudskej duše, vzdušného živlu a procesu premeny. Zastupujú duchovnú stránku života ako protiklad k tomu hmotnému. Môžu reprezentovať duchov, anjelov a nadprirodzenú moc. Tiež sú oslavou spojenia dvoch duší – dve hrdličky. Taktiež majú spojenie s duchovným svetom – vták Fénix.

V ten vecer ,sme si sadli cela skupina ludi a rozpravali sme ake sme mali zazitky.Bola som milo prekvapena ze aj iny vnimali to co sa odohravalo pred mojim vnutornym zrakom.Takze predsa su jasnovidny ludia medzi nami,predsa sa otavraju aj inym moznosti videnia tretim okom.Bola to ulava,zaroven aj potvrdenie s prianim aby ludia otvarali svoje moznosti bozskych rozmerov ,ktore kazdy v sebe mame:) Zaroven dakujem vsetkym zucastnenim slovenskym aj inym dobrym ludom,a samozrejme aj za vedenie v pred meditacii skvelim Dr. Nicholas DEMETRY ,mojim milujucim deduskom s minulych zivotov ;) DAKUJEM

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page